دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رویش نغمه‌های بم در گالری مهر هنر

نمایشگاهی از آثار نقاشی نغمه محمدپور با عنوان «رویش نغمه‌های بم» در گالری مهر هنر برگزار می‌شود.
کد خبر : 360127
48a3813e-7ab1-451b-a27a-6aae2d7a2155.jpg

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از گالری مهر هنر، گالری مهر هنر در روزهای پایانی بهمن‌ماه میزبان نمایشگاهی از آثار نغمه محمدپور با عنوان «رویش نغمه‌های بم» با مشارکت سازمان بهزیستی کل کشور است.


نغمه محمدپور دختری از خانواده بزرگ بهزیستی است، خانواده‌ای که پس از جدایی والدین در سن هشت‌سالگی تا 19 سالگی وی، همواره چتر حمایتش را بر سر وی و خواهر کوچک‌ترش گسترانیده بود.


اما دست روزگار و قلم سرنوشت برای نغمه فراز و نشیب‌های بسیار داشت. وقوع زلزله در سال 1382 و از بین رفتن 20 نفر از خواهران و برادران و مسئولان پرورشگاه بم در این واقعه هولناک برگ دیگری از زندگی او را در زمانی که به‌تازگی دانشجوی گرافیک دانشگاه کرمان شده بود رقم زد.


پس‌از آن سانحه، فردی نغمه را به فرزندخواندگی پذیرفت و با خود به انگلستان برد، وی در آنجا رشته مورد علاقه خود را ادامه داد و در کالج مشغول به تحصیل شد ولی پس از گذشت یک سال و اندی به خاطر تنها خواهرش که در ایران بود و دچار افسردگی و ناراحتی شده بود به ایران برگشت.


وی از آن تاریخ تاکنون تلاش می‌کند با فروش آثار خود جانی دوباره به زندگی خود بخشد و بار دیگر با گذر از بحران‌ها؛ نغمه امید و تلاش را در سرزمین نخل‌ها طنین‌انداز کرده و بااستعداد منحصربه‌فرد خود در حوزه طراحی و نقاشی، الگوی تلاش و پایداری برای دختران سرزمینمان باشد.


نمایشگاه اختصاصی آثار نغمه محمدپور تحت عنوان «رویش نغمه‌های بم» در گالری مهر هنر با مشارکت صمیمانه سازمان بهزیستی کل کشور و مؤسسه خیریه متوسلین به امام رضا (ع) برگزار می‌شود.


مراسم افتتاحیه روز پنج‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه در محل گالری مهر هنر به آدرس میدان تجریش، خیابان دزاشیب، پلاک 135 خانه مهر رضا، گالری مهر هنر در ساعت ۱۶ الی ۲۰ برگزار خواهد شد.


لازم به ذکر است زمان بازدید از گالری مهر هنر همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۱۹ از ۲۶ الی ۳۰ بهمن‌ماه در است.


انتهای پیام/4072/4104/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته