دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1394 - 12:06

بهره‌مندی 200 استاد از طرح ضیافت اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی گیلان

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان گفت: 200 نفر از استادان و نخبگان دانشگاهی از طرح ضیافت اندیشه دانشگاه‌های آزاد اسلامی این استان در تابستان سال جاری بهره‌مند شدند.
کد خبر : 36008

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علی کریمیان در مراسم برگزاری کارگاه ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت اظهار کرد: 200 استاد و نخبه دانشگاهی از ابتدای تابستان سال جاری تاکنون در قالب 7 کارگاه طرح ضیافت اندیشه در سطح دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد رشت، لاهیجان، آستارا و فومن و شفت شرکت داشته‌اند.


وی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در طرح ضیافت اندیشه استادان و نخبگان دانشگاهی آزاد اسلامی با معرفت دینی و سیاسی، محتوای فلسفه تعلیم و تربیت، اندیشه سیاسی و دیپلماسی و معرفت شناسی آشنا می‌شوند.


کریمیان اظهار کرد: در راستای سند چشم انداز توسعه کشور، طرح دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان در قالب طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه آزاد اسلامی به اجرا درآمده است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت نیز گفت: برنامه‌های اسلامی و سیاسی مانند طرح ضیافت اندیشه موجب گردهم آمدن استادان و نخبگان دانشگاهی در محیط های مقدس و معنوی، در فضایی پرطراوات و سرشار از شادابی، خودسازی و تهذیب می‌شود.








ملکی: با توجه به اهمیت و جایگاه استادان در تربیت دانشجویان و جوانان مومن و متخصص و کارآمد در تحقق ایده دانشگاه آزاد اسلامی و نیل به اهداف سند چشم انداز توسعه، طرح دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان در قالب طرح ضیافت اندیشه اجرا می‌شود

مجتبی ملکی چوبری افزود: طرح ضیافت اندیشه یک فضای دلنشین و معنوی است که استادان فرصت مناسبی پیدا می کنند تا با کسب هرچه بیشتر معارف اسلامی، قرآنی و سیاسی و آشنایی با فضای نظام سیاسی و اسلامی و نگاه عمیق به جریانات فکری و فرهنگی به بیان دیدگاه‌های خود در این مورد پرداخته و در یک محیط باز و آزاد به بحث و تبادل نظر پیرامون این مباحث بپردازند.


وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه استادان در تربیت دانشجویان و جوانان مومن و متخصص و کارآمد در تحقق ایده دانشگاه آزاد اسلامی و نیل به اهداف سند چشم انداز توسعه، طرح دانش‌افزایی و توانمندسازی استادان در قالب طرح ضیافت اندیشه اجرا می‌شود.


ملکی ادامه داد: ارتقا مستمر علمی، معرفتی، فرهنگی و مهارتی استادان در راستای پاسخگویی به نیازها و اولویت‌های آموزشی، پژوهشی و تربیتی جامعه و تقویت روحیه خودباوری در قالب طرح‌های مختلف دانش‌افزایی و معرفت‌افزایی و ... از اهداف اصلی این اجرای طرح ضیافت اندیشه است.


به گفته سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت، 25 نفر از استادان عضو هیات علمی این واحد دانشگاهی در طرح ضیافت اندیشه از 8 الی 11 شهریور سال جاری شرکت دارند.


در کارگاه طرح ضیافت اندیشه واحد فومن و شفت، دکتر محمدکاظم کاوه پیشقدم عضو هیات علمی دانشگاه شیراز مطالب تخصصی در قالب کارگاه یاد شده ارائه می‌کند. شهرستان فومن در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته