دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1394 - 12:00
درگفت وگو با آنا

مصطفی قنبرپور: پرسپولیس تا نیم فصل بازیکنی جذب نمی‌کند/ هدف ما ارائه بازی تماشاگرپسند است

مربی پرسپولیس‌گفت: محسن مسلمان بازیکن ارزنده‌ای است و با نظر موافق برانکو به ترکیب اصلی تیم اضافه خواهد شد.
کد خبر : 35999

مصطفی قنبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، با اشاره به اینکه پرسپولیس تا روز بازی با سایپا تمریناتش را بدون وقفه ادامه خواهد داد، عنوان کرد:« بعد از پیروزی ارزشمندی که مقابل فولاد در اهواز به دست آوردیم، چند روزی به بازیکنان استراحت دادیم و از دیروز تمرینات را شروع کردیم. با توجه به اهمیت دیدارهای پیش رو تا 23 شهریور که در هفته ششم میزبان سایپا هستیم،در هیچ روزی استراحت نخواهیم داشت و هر روز تمرین می کنیم. حتی ممکن است در برخی روزها دو جلسه نیز تمرین کنیم.»


وی افزود:«بازیکنان پرسپولیس با بردی که در اهواز به دست آوردند یک مقدار از فشار خارج شدند و روحیه مضاعفی برای ادامه دیدارهای خود پبدا کردند اما برای آنکه بتوانیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم باید در دیدارهای بعدی دقت را چاشنی کارمان کنیم. ما در دیدارهایی که باختیم مستحق کسب چنین نتایجی نبودیم اما عامل اصلی باخت مان بی‌دقتی بازیکنان تیم در زدن ضربات آخر بود و بعد نباید موقعیت‌سوزی کنیم چون به اندازه کافی از صدرجدول عقب افتاده‌ایم.»


دستیار برانکو با بیان این نکته که بازیکنان مصدوم تیم در فرصت ایجاد‌شده تا دیدار با سایپا به تمرینات تیم بازخواهند گشت، بیان داشت: « لوکا ماریچ اکنون زیرنظر پزشک تیم کار می‌کند تا به مرور زمان زمان به ترکیب اصلی تیم بازگردد. ایمان حیدریه هم به رغم مصدومیتی که داشت با تیم ملی امید به هلند رفت و در آنجا کارهای درمانی‌اش را تکمیل می کند. ان‌شاءالله به همراه دیگر بازیکنان پرسپولیس در تیم امید سالم به ترکیب اصلی پرسپولی برخواهد گشت. دیگر بازیکنان مصدوم تیم هم که مشکلی ندارند وبا تیم اصلی مشغول تمرین هستند.»


قنبرپور در مورد بازی نکردن مسلمان در پرسپولیس که باعث شده است حواشی برای تیم ایجاد شود تا جایی که حرف از جدایی این بازیکن به میان آمده است، تصریح کرد:« در مورد رفتن یا ماندن مسلمان بی‌اطلاع هستم. آن چیزی که من هر روز می بینم حضور منظم محسن در تمرینات تیم هست. او بازیکن ارزنده‌ای است و وجودش برای هر تیم نعمتی است. قطعا هر وقت لازم باشد با تصمیم برانکو ایوانکوویچ او به زمین خواهد رفت و به تیم کمک می کند.»


وی در خصوص اینکه با توجه به جای خالی که در فهرست پرسپولیس وجود دارد، بازیکنی به ترکیب تیم اضافه خواهد شد یا خیر، اظهارداشت:


«بعید می دانم که تا نیم فصل بازیکنی به فهرست تیم اضافه شود مگر اینکه برانکو تشخیص دهد در پستی به بازیکن خاصی نیاز دارد و نام آن بازیکن را در اختیار مدیریت باشگاه قرار دهد.»


مربی پرسپولیس درباره اینکه قبلا اعلام کرده بود طاهری مدیرعامل پرسپولیس خواهد شد اما این روزها شنیده می‌شود فرد دیگری مدیرعامل شود، بیان کرد:« بهتر است کمی صبر داشته باشیم. اتفاقی که باید بیفتد، خواهد افتاد. قطع به یقین در زمانی که دیر نخواهد بود طاهری مدیرعامل پرسپولیس می شود.»


قنبرپور در مورد دیدار پرسپولیس با سایپا نیز عنوان کرد:«قطعا دو شکست قبلی سایپا برابر استقلال خوزستان و سپاهان باعث نمی شود این تیم را دست کم بگیریم. ما به شرایط خودمان در جدول نگاه می کنیم و میخواهیم امتیازات از دست رفته را در دیداهای بعدی جبران کنیم. مهمترین هدف پرسپولیس در این دیدار ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند است. این شیوه بازی پرسپولیس در دیدارهای قبلی نیز بود و بعد از این نیز همان‌گونه بازی خواهد کرد.»


وی ادامه داد:« امیدوارم با کسب پیروزی برابر سایپا پیروزی هایمان را تداوم بخشیم تا به‌زودی به هدف‌های بزرگمان نزدیک‌تر شویم. مهم‌ترین هدف ما در رقابت‌های این فصل ارائه بازی های هجومی و زیباست و البته امکان دارد در این بین نتوانیم همه بازی‌های مان را ببریم اما پیروز نشدن در همه دیدارها روند صعودی ما را متوقف نخواهد کرد.»












انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته