دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1394 - 10:52
همزمان با هفته دولت صورت گرفت

افتتاح مهمانسرای واحد گناباد/ بازدید مسئولان از مراحل بهسازی دانشکده پرستاری و مامایی

مهمانسرای دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد، همزمان با هفته دولت و در مراسمی با حضور تعدادی از مسئولان شهرستان، هیات رئیسه و کارکنان این دانشگاه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : 35998

به گزارش خبرنگار آنا، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد در این مراسم با بیان اینکه در طول فعالیت سی ساله واحد گناباد این واحد دانشگاهی فاقد استادسرا برای استادان بوده است و در طول این مدت از ساختمان استیجاری استفاده می‌شده است، گفت: از یک سال گذشته بر آن شدیم با توجه به هزینه‌های زیادی که دانشگاه در این زمینه متقبل می‌شد و از طرفی استادان هم در تردد با مشکلاتی مواجه بودند، ساخت استادسرا یا همان مهمانسرای دانشگاه آزاد اسلامی گناباد را به اتمام برسانیم و امروز و در هفته دولت مراسم افتتاحیه آن را شاهد هستیم.


دکتر مجتبی حسن‌زاده برخی فعالیت‌های یک‌ساله اخیر واحد گناباد را یادآور شد و از برگزاری هفتمین کنفرانس مهندسی برق و الکترونیک ایران به عنوان یک فعالیت ماندگار و مستمر نام برد.


وی با توجه به فعالیت‌های فرهنگی واحد گناباد گفت: در مسابقات قرآن و عترت و در بخش استادا رتبه‌های اول و دوم استان و سوم کشوری را به خود اختصاص داده‌ایم.








با ایجاد سه رشته کارشناسی ارشد در گروه علوم انسانی که از جمله دغدغه‌های کارکنان و حتی همشهریان گنابادی بوده است، تحولی خاص را نه تنها در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد بلکه در شهرستان شاهد خواهیم بود

حسن‌زاده از افزایش رشته‌ها و گسترش تحصیلات تکمیلی خبر داد و اظهار کرد: ایجاد 5 رشته کارشناسی مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، کارشناسی ناپیوسته معماری و کارشناسی ناپیوسته آزمایشگاهی دامپزشکی در کمتر از یک سال گذشته صورت گرفته و از سال تحصیلی جدید در این رشته‌ها پذیرش دانشجو خواهیم داشت.


وی از مراحل نهایی دو رشته دکتری تخصصی و سه رشته کارشناسی ارشد علوم انسانی هم خبر داد و ابراز امیدواری کرد با پیگیرهایی که صورت می‌گیرد از مهر 1394 در این رشته‌ها نیز پذیرش دانشجو داشته باشند.


سرپرست واحد گناباد خاطرنشان کرد: با ایجاد این سه رشته کارشناسی ارشد در گروه علوم انسانی که از جمله دغدغه‌های کارکنان و حتی همشهریان گنابادی بوده است، تحولی خاص را نه تنها در دانشگاه آزاد اسلامی گناباد بلکه در شهرستان شاهد خواهیم بود.



حسن‌زاده با توجه به تاکید معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر گسترش و کیفیت رشته‌های علوم پزشکی افزود: بر همین اساس در وهله نخست برای رشته‌های پرستاری و مامایی واحد گناباد با کمترین هزینه مجموعه‌ای مستقل در نظر گرفتیم و در مرحله بعد اقدام به تجهیز آزمایشگاه‌های این رشته‌ها کردیم.


وی تجهیزات خریداری شده را بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و از تقویت و جذب هیات علمی برای این رشته‌ها در فراخوانی که داشته‌اند، خبر داد.


پس از سخنان سرپرست واحد گناباد و با حضور مسئولان شهرستان مهمانسرای دانشگاه آزاد اسلامی گناباد شامل دو بخش مجزای برادران و خواهران افتتاح شد و مراحل بهسازی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز مورد بازدید حاضران قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب