دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1397 - 10:08
بروجردی در گفتگو با آنا:

اروپا در اجرای تعهداتش رفوزه شده‌ است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اروپا تا به امروز نتوانسته به تعهداتش برابر ایران عمل کند، بنابراین تا به این لحظه رفوزه یک امتحان بسیار مهم تاریخی است.
کد خبر : 359971
357876.jpg

علاءالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سازوکار راه‌اندازی کانال ویژه مالی اروپا با ایران «اینستکس» را مفید و به نفع منافع ملی ایران ندانست و گفت: من فکر می‌کنم تا این لحظه اروپایی‌ها رفوزه این امتحان بسیار مهم تاریخی هستند؛ زیرا آن‌ها علی‌رغم تعهداتشان در برجام و با توجه به توانمندی مجموعه اتحادیه اروپا در ایستادگی برابر فشارهای غیرقانونی آمریکا، تا به امروز به تعهدات خودشان عمل نکرده‌اند.


وی ادامه داد: سازوکاری که امروز اروپا برای ادامه همکاری با جمهوری اسلامی ایران پس از خروج آمریکا از برجام تعریف کرده‌، پاسخگوی نیازهای ما و تعهدات آن‌ها نیست.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین ما باید همچنان در سیاست راهبردی اتکا به توانمندی‌های داخلی خودمان اصرار بورزیم و آن را الگوی ادامه راه قرار دهیم. این تجربه نشان داد که همچنان رهنمودهای مقام معظم رهبری باید پایه و اساس گام‌های بعدی باشد.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته