دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرآورده در گفتگو با آنا:

فیلم «بیست و سه نفر» روایت شجاعت و ایثار است

تهیه‌کننده فیلم «بیست و سه نفر» گفت: ساخت نسخه سینمایی بیست و سه نفر دغدغه همه ما بخصوص کارگردان فیلم بود، این فیلم روایت شجاعت و ایثار است.
کد خبر : 359888
2903200.jpg

مجتبی فرآورده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، گفت: مهدی جعفری‌زمانی  درگیر داستان بیست و سه نفر شد که روایت ایثار و شجاعت بیست و سه نفر را با همین عنوان در قالب فیلمی مستند ساخت. از همان ابتدا قریب به 14 سال قبل، سودای ساخت نسخه سینمایی این واقعه را در سر داشت و همیشه می‌گفت؛ با اتکا به خدا بالاخره نسخه سینمایی بیست و سه نفر را خواهیم ساخت.


تهیه‌کننده فیلم بیست و سه نفر بیان کرد: من عادت ندارم از سختی‌های کار بگو‌یم که البته هر کاری سختی‌های خود را دارد، قسمت مهم کار در ابتدای پیش تولید  انتخاب بازیگرانی بود که باید از سراسر کشور و از چندین استان فراخوان می‌دادیم بعد از فراخوان با گزینش منتخبین توسط کارگردان فیلم و گذراندن مراحل پیش تولید به شکر خدا توانستیم کار را به سرانجام برسانیم.


وی اظهار کرد: با توجه به این‌که بیست و سه نفر دارای لهجه‌های محلی خاص خود بودند و هر کدام از یک شهر بودند، باید تمام این موارد را در نظر می‌گرفتیم، بعد از آن به توانایی بازیگران در بازی جلوی دوربین می‌رسیدیم که باید بگویم جناب جعفری به خوبی توانستند بهترین بازی‌ها را از بچه‌ها بگیرند و در مقابل بچه‌ها نیز بسیار خوب و حرفه‌ای مقابل دوربین ظاهر شدند.


فرآورده بیان کرد: قصه بیست و سه نفر حماسه‌ای ملی است که دنیا به‌ خود ندیده، داستان مردانگی نوجوانانی هست که با ایمان خود حماسه‌ای آفریدند که در دنیا نظیر ندارد. به‌ شکر خدا تاکنون فیلم بیست و سه نفر با اقبال عمومی روبرو شده است و از آنجایی‌ که حماسه‌ای ملی و میهنی است مخاطبان بعد از دیدن این فیلم با غرور ملی از سالن خارج می‌شوند. 


انتهای پیام/4100/  4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته