دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1394 - 11:48
با حکم دکتر میرزاده

عضو هیات علمی واحد ساری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت‎

پروین فرزانگی عضو هیات علمی گروه فیزیولوژی ورزشی واحد ساری با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.
کد خبر : 35987

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، با صدور حکمی از سوی دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه علمی دکتر پروین فرزانگی عضو هیات علمی گروه آموزشی فیزیولوژی ورزشی واحد ساری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت.


در حکم میرزاده آمده است: با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد درباره ارتقای مرتبه جنابعالی به دانشیاری، موضوع در پنجاه و چهارمین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان این حکم ابراز امیدواری کرد: در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.


فرزانگی از سال 83 به عنوان عضو هیات علمی تمام وقت واحد ساری است و تاکنون بیش از 80 مقاله در مجلات معتبر ISI، علمی و پژوهشی و علمی و ترویجی و بیش از 100 مقاله در همایش‌ها و کنفرانس‌های علمی بین‌المللی و داخلی از وی به چاپ رسیده است.


کتاب «زمانبندی تغذیه برای اوج عملکرد ورزشی» از سوی این عضو هیات علمی به چاپ رسیده و کتاب‌های «فیزیولوژی ورزشی پیشرفته» و «داروها و موارد نیروزا» از دیگر آثار این استاد در دست چاپ است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته