دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 بهمن 1397 - 14:58
حضور متفاوت در جشن چهلم؛/21

نوبخت: هدف ملت ایران از انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود

معاون رئیس‌جمهور گفت: هدف ملت ایران از انقلاب استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی بود و تاکنون با جان و دل از این انقلاب مقابل توطئه‌های دشمنان محافظت کرده‌اند.
کد خبر : 359822

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از  استانداری اردبیل، محمدباقر نوبخت ظهر امروز در راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم اردبیل بیان کرد: در حال حاضر 66 میلیون نفر از جمعیت کشور زیر 50 سال قرار دارند و دوران انقلاب را یا درک نکرده‌اند و یا در سنین بسیار پایینی قرار داشتند.


وی ادامه داد: اکنون ما باید برای این 66 میلیون نفر هدف انقلاب را تبیین کنیم.


معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه این انقلاب دستاورد کل ملت ایران است، گفت: در نیمه نخست قرن بیستم چهار عقیده و تفکر حکومتی در جهان شکل گرفت که همگی در نهایت به شکست و جنگ منجر شدند.


معاون رئیس‌جمهور افزود: ملت ایران پس از انقلاب بهترین گزینه را برای کشور خود برگزیدند و آن جمهوری اسلامی بود که در یک ضلع آن ملت و در ضلع دیگر آن رهبری قرار داشت.


نوبخت تصریح کرد: حلقه اتصال این دو ضلع به همدیگر اسلام است و تاکنون که 40 سال از انقلاب اسلامی گذشته است، نقشه‌های شوم دشمنان را ناکام می‌گذارد.


معاون رئیس‌جمهور افزود: با وجود تهدیدها و تحریم‌ها علیه کشور، ما اکنون جزء 18 اقتصاد برتر و دارای رتبه 15 علمی جهان هستیم.


نوبخت با بیان اینکه کاستی‌هایی نیز در کشور وجود دارد، گفت: وجود کاستی در یک کشور به معنای نقض انقلاب نیست و تلاش می‌کنیم کاستی‌ها را نیز برطرف کنیم.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته