دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حضور متفاوت در جشن چهلم؛/9

میر: پیروزی انقلاب نهضت اسلام را به پدیده‌ای جهانی مبدل کرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای بود که توانست دیانت و سیاست را در کنار یکدیگر عینیت بخشد و اسلام را جهانی کند.
کد خبر : 359776

سلطانعلی میر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، در حاشیه راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ضمن تبریک 40 سال بالندگی انقلاب بر حق ایران اسلامی، به اقتدار، اتحاد و آگاهی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه تأکید و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای بود که توانست دیانت و سیاست را در کنار یکدیگر عینیت بخشد.


وی افزود: حضور گسترده جامعه‌ دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مولود پرافتخار این انقلاب بی‌همتا، همراه با ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی در راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن، ثبت عهد ناگسستنی و بیعت با آرمان‌های انقلاب، امام و شهدا و پیروی از اصل ولایت‌فقیه و رهبری مقام عظمای ولایت بود تا برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و آبی بر آتش فتنه‌های استکبار باشد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دستاوردهای ارزشمند و گرانقدر انقلاب‌ اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف علمی، هنری، پزشکی، فرهنگی که در مدت 40 سال به‌دست آمده را نمی‌توان در 40 کتاب، 40 مقاله و 40 مصاحبه  تشریح کرد، گفت: حضور باشکوه، پرشور و انقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و حمایت آگاهانه و فهیم از انقلاب‌اسلامی خود بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان مردم‌سالاری دینی را دستاوردی گرانبها از انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: وحدت ملی و اسلامی و مردم‌سالاری دینی از دستاوردهای عظيم انقلاب اسلامی است و باید آن را عامل مهم اقتدار انقلاب اسلامی دانست.


این مسئول دانشگاهی با بیان اینکه انقلاب اسلامی محصول ایثار و ازخودگذشتگی مردم شهیدپرور و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است، عنوان کرد: می‌توان گفت مهم‌ترین و بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، تحقق نظام جمهوری اسلامی است که در آن اصل حاکمیت مردمی با اصل حاکمیت الهی انتصاب سیاسی همراهی و هم‌خوانی دارد.


وی با قدردانی از حضور مردم فهیم و بابصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن 40 سالگی انقلاب‌اسلامی، فجر‌ فاطمی امسال را پاسخی دندان‌شکن به دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم به‌ویژه به طاغوت اعظم، آمریکای مستکبر و هم‌پیمانان عبری و مرتجعان عربی آنان دانست.


انتهای پیام/4117/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته