دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارت قرمز به مسئولین سازمان لیگ

عوامل برگزارکننده دیدار پرسپولیس و فولاد با اظهارنظرهای دوگانه خودشان باعث به‌وجود آمدن حواشی زیادی در این بازی شدند.
کد خبر : 359735
AG8I0314.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در اهواز مقابل فولاد خوزستان به میدان رفت و درحالی که برای کسب 3 امتیاز وارد میدان شد نتوانست از پس فولاد بربیاید و در نهایت با نتیجه 2 بر یک بازی را واگذار کرد تا اولین شکست این فصل را تجربه کند.


اما نکته قابل تأمل در بازی روز گذشته پرسپولیس و فولاد حواشی به‌وجود آمده قبل از بازی و در حین بازی بود. طبق ادعای مسئولان پرسپولیس، وضعیت بد ورزشگاه فولاد باعث شد تا این تیم قبل از دیدار نتواند در رختکن حاضر شود و حتی فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ به مسئولان تیم مهمان اعلام کرد که احتمال لغو بازی وجود دارد و بازیکنان پرسپولیس احساس کردند که این دیدار برگزار نمی‌شود.


در جریان بازی هم بازیکنان دو تیم درگیری‌های زیادی با یکدیگر داشتند که این درگیری‌ها باعث شد تا داور کارت‌های زرد زیادی به بازیکنان دو تیم دهد و بعد از خطای پنالتی که کرمانشاهی به نفع بازیکنان فولاد گرفت و در نهایت مشخص شد که داور به اشتباه این صحنه را خطا اعلام کرد، شاهد اعتراض‌های زیادی از سوی بازیکنان پرسپولیس بودیم.


در هر صورت این دیدار هم مانند بازی‌های دیگری که در چند سال اخیر در اهواز برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود که عوامل برگزارکننده این دیدار در حواشی به‌وجود آمده نقش زیادی داشتند و آقایان مسئولی که در سازمان لیگ صاحب منصب هستند باید به این نکته توجه کنند که خودشان باید حواشی مسابقات را کم کنند نه اینکه با کارها و رفتارهایشان به این حواشی دامن زنند و با اظهارنظرهای دوگانه تیم‌ها را تحت فشار قرار دهند.


انتهای پیام/4051/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته