دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
افخمی‌تبا خبر داد

اجرای دو طرح پایش فرهنگی و ورزشی در واحدها و مراکز دانشگاهی هرمزگان

دو طرح پایش فرهنگی و ورزشی دانشجویان ورودی جدید و طرح استاد معتمد در واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان اجرا می‌شود.
کد خبر : 35967

رئیس کارگروه دانشجوئی٬ فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با اعلام این خبر و با بیان اینکه برای نخستین بار طرح پایش فرهنگی و ورزشی دانشجویان واحدها و مراکز استان هرمزگان برای دانشجویان ورودی جدید اجرا خواهد شد، گفت: با اجرای این طرح دانشجویان خلاق و مستعد استعدادیابی می‌شوند و با مشارکت دادن آنها در برنامه‌های فرهنگی و ورزشی، شاهد برنامه‌های دانشجو‌محور در دانشگاه‌های استان خواهیم بود.


دکتر داوود افخمی‌تبا با توجه به اجرای طرح استاد معتمد در خوابگاه‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان گفت: اجرای این طرح که یکی از سیاست‌های معاونت دانشجوئی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی است که موجب می‌شود دانشجو برای رفع و حل مسائل فکری٬ فرهنگی٬ عقیدتی٬ خانوادگی و تحصیلی در خوابگاه دانشجویی به استادان مربوط مراجعه کند.


معاون دانشجوئی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس گفت: در اجرای طرح استاد معتمد از استادان مورد اعتماد٬ صاحب‌نظر٬ متخصص٬ متعهد و محبوب دانشگاه برای ارائه مشاوره‌های علمی٬ فرهنگی و اجتماعی به دانشجویان خوابگاهی استفاده خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: استان هرمزگان
ارسال نظر
قالیشویی ادیب