دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 بهمن 1397 - 11:00
رئیس دانشگاه کردستان خبر داد:

افتتاح ورزشگاه و ساختمان دانشکده منابع طبیعی در روز 22 بهمن

رئیس دانشگاه کردستان گفت: ساختمان دانشکده منابع طبیعی و ورزشگاه سوله شماره چهار مجموعه ورزشی دانشگاه در روز 22 بهمن افتتاح می‌شود.
کد خبر : 359260
1152162_532.jpg

فردین اخلاقیان‌طاب در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره وضعیت بودجه دانشگاه کردستان در سال 98 اظهار کرد: بودجه دانشگاه کردستان 23 درصد افزایش داشته و امیدواریم که بودجه اختصاص یافته را به‌صورت منظم و در تاریخ‌های مقرر، دریافت کنیم تا اقدامات پژوهشی، آموزشی و عمرانی به دلیل عدم تحقق بودجه، معلق نشود. 


رئیس دانشگاه کردستان درباره وضعیت تغذیه دانشجویی در دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: غذای دانشجویی به صورت دو منو ارائه می‌شود و در گذشته در روزهای پنجشنبه غذایی داده نمی‌شد اما در حال حاضر در این روز به دانشجویان خدمات تغذیه داده می‌شود. وضعیت کیفیت غذا در وضعیت مطلوبی قرار دارد و تلاش می‌کنیم که وضعیت تغذیه و نظارت بر آن روزبه‌روز بهتر و باکیفیت‌تر شود.


وی درخصوص وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی بیان کرد: سال گذشته تعمیرات اساسی در چندین خوابگاه را انجام دادیم و نیمی از هزینه‌ها را از صندوق امور دانشجویی تأمین کردیم و نیمی دیگر توسط بودجه دانشگاه اختصاص یافت و به‌روزرسانی‌های موردنیاز انجام شد و در سال جاری نیز تعمیرات لازم در یک خوابگاه صورت گرفت.


اخلاقیان‌طاب با اشاره به ساخت چهار خوابگاه در دانشگاه کردستان تصریح کرد: یک خوابگاه در سال جاری و دو خوابگاه دیگر در سال 98 و یک خوابگاه هم در سال 99 افتتاح می‌شود تا ظرفیت خوابگاهی دانشگاه کردستان افزایش یابد.


افتتاح ورزشگاه و ساختمان دانشکده منابع طبیعی در روز 22 بهمن


رئیس دانشگاه کردستان درباره فعالیت‌های عمرانی این دانشگاه تأکید کرد: در روز 22 بهمن چندین طرح برای افتتاح و بهره‌برداری درنظر گرفته شده است؛ ساختمان دانشکده منابع طبیعی، ورزشگاه سوله شماره چهار مجموعه ورزشی دانشگاه و ساختمانی نوساز که دارای 25 کلاس برای دانشجویان است، از جمله طرح‌های دانشگاه کردستان برای افتتاح در روز 22 بهمن است. همچنین تلاش می‌کنیم که یک خوابگاه نیز در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح شود اما در صورت آماده نبودن، سعی داریم که تا پایان سال در خدمت دانشجویان قرار گیرد.


تبادل علمی دانشگاه کردستان با دانشگاه‌های سراسر دنیا


رئیس دانشگاه کردستان درباره تبادل دانشجویان کردستان با دانشگاه‌های دنیا گفت: امسال 14 دانشجو به دانشگاه‌های مختلف اروپا اعزام شدند که امیدواریم این روند ادامه‌دار باشد. همچنین یکی از دانشجویان منتخب مقطع کارشناسی ارشد مدیریت در اسفندماه سال جاری به دانشگاه فرانسوی ICD اعزام می‌شود.


انتهای پیام/4113/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته