دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1394 - 17:00

ایجاد یک معاونت جدید در وزارت بهداشت

معاونت برنامه‌ریزی راهبردی، هماهنگی و امور حقوقی با هدف برنامه‌ریزی راهبردی و نظارت کلان، هماهنگی بین ستادها و دانشگاه‌ها ایجاد شد.
کد خبر : 35916

به گزارش گروه اجتماعی آنا، این معاونت جدید با ماموریت برنامه‌ریزی راهبردی و نظارت کلان، هماهنگی بین ستادها و دانشگاه‌ها از طریق تقویت دبیرخانه هیات‌های امنا و به کارگیری ساز و کار حقوقی و قانونی برای تثبیت این ارکان به وجود آمده است.


علی صدرالسادات با اعلام این خبر گفت: با توجه به تغییری که به لحاظ ساختاری ایجاد شده است دفتر امور حقوقی و دفتر مطالعات و تنقیح قوانین در این معاونت ادغام می‌شود. همچنین دبیرخانه هیات‌های امنا و دبیر مجامع و مرکز ملی تحقیقات سلامت ذیل معاونت برنامه‌ریزی راهبردی، هماهنگی و امور حقوقی قرار خواهد گرفت.


معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، افزود: در این معاونت همچنین دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی با تغییر عنوان «دفتر مطالعات و تنقیح قوانین» فعالیت خواهد کرد.


وی همچنین از تشکیل «دفتر امور حقوقی و تنظیم مقررات» در وزارت بهداشت خبر داد و گفت: با تغییرات ایجاد شده اداره کل امور مجلس به حوزه معاونت امور دانشجویی و فرهنگی منتقل می‌شود و این معاونت از این پس «معاونت امور دانشجویی، فرهنگی و مجلس» نامیده می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته