دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1397 - 18:54
خادمی تأکید کرد:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با تبیین سبک زندگی

مدرس دروس گروه معارف دانشگاه‌ها، کاهش آسیب‌های اجتماعی را با فعالیت در عرصه حجاب و عفاف و تبیین سبک زندگی با رویکرد اخلاقی میسر دانست.
کد خبر : 359003
IMG_1741.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، حمیده خادمی عصر امروز در کارگاه تخصصی حجاب و عفاف که در سالن اجلاس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد، اظهار کرد:  اهمیت و ارزش حجاب و عفاف باید برای تمام اقشار جامعه، به‌خصوص جوانان به روش‌های تفهیمی و برخاسته از تحقیق، به‌صورت مداوم تبیین و تشریح شود؛ چراکه گروه‌های سنی به‌صورت مداوم درحال دگرگونی هستند و از گروهی به گروه دیگر جابه‌جا می‌شوند.


مدرس دروس گروه معارف دانشگاه‌ها با بیان اینکه آموزش‌ها باید مبتنی بر هدف، تغییر نگرش به موضوع حجاب باشد، گفت: آموزش‌ها باید به شکلی باشد که رویکردی عمیق و جدید را به مخاطب اهدا کند و باید توجه داشت که فرهنگ‌سازی برای تقویت عفاف و حجاب در جامعه دینی بسیار مهم است.


وی هدف از کارگاه تخصصی برگزارشده را تبیین سبک زندگی با رویکرد اخلاقی معرفی کرد و افزود:  در این کارگاه یکروزه از استادان خانم گروه معارف، مسئولان خوابگاه‌ها، کارشناسان فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد کرمان و مبلغان خوابگاه‌ها دعوت شده تا با هم‌افزایی حجاب و عفاف را با رویکرد خلاقی معرفی در سبک زندگی مورد کنکاش و بررسی قرار دهند.


مسئول واحد امور خواهران دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان خاطرنشان کرد: لازمه موفقیت برنامه‌های عفاف و حجاب، هم‌افزایی، انسجام و همکاری است و برای کاهش آسیب‌های اجتماعی فعالیت در این حوزه بسیار ضروری است.


خادمی سخنران و مبلغ دینی، دارای مدرک سطح سه تفسیر و علوم قرآنی است و در دانشگاه‌ها  دروس گروه معارف را تدریس می‌کند، وی مدرس کارگاه‌های تخصصی نگرشی دیگر بر معارف اسلامی است و از سال 1390 تاکنون  برای 2 هزار نفر در کرمان کارگاه نگرشی دیگر برحجاب را برگزار کرده‌ است.


انتهای پیام/4062/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته