دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1397 - 17:35
همزمان با دهه فجر انجام شد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه

مرکز مشاوره و آزمایشگاه خاک و بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه افتتاح و پروژه تحقیقاتی پرورش گل‌های زینتی کلنگ‌زنی شد.
کد خبر : 358994
449013174_228137.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه، صبح امروز و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، مرکز مشاوره و آزمایشگاه خاک و بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه افتتاح و پروژه تحقیقاتی پرورش گل‌های زینتی این دانشگاه کلنگ‌زنی شد.


میزان اعتبار هزینه‌شده برای این سه پروژه یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان برآورد شده که به تفکیک برای آزمایشگاه خاک و بتن مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان، مرکز مشاوره ۳۰ میلیون تومان و پروژه گل‌های زینتی هم یک میلیارد تومان است.
 
با توجه به تأکید و دستور دکتر ولایتی و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر جریان‌سازی فرهنگ انقلابی در بدنه دانشگاه، دبیرخانه مهندسی فرهنگی جوانان در دانشگاه آزاد واحد قروه به منظور ساماندهی به امور جوانان (ازدواج، اشتغال و ...) افتتاح شد و  مرکز مشاوره‌ای که امروز به بهره‌برداری رسید در همین راستا بوده و به‌دنبال توجه ویژه به جوانان از همه نظر در قالب بحث‌های علوم شناختی است.
 
 آزمایشگاه تخصصی خاک و بتن دانشگاه آزاد اسلامی قروه نیز با محور قراردادن خدمات باکیفیت دارای گواهی استاندارد از استان کردستان است  و نمونه‌های باکیفیتی را با بهره‌گیری از متخصصان اهل فن ارائه می‌دهد.
 
گلخانه علمی و تحقیقاتی پرورش گل‌های زینتی واحد قروه هم در راستای توسعه فعالیت‌های دانش‌بنیان و رویکرد مسئله‌محوری با تاکید بر زیست بوم‌های فناوری کلنگ‌زنی شد و سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید. 


اجرای طرح‌های تخصصی باعث ارتقای جامعه می‌شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان در جریان افتتاح پروژه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد قروه به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: تمام این طرح‌ها دوسویه بوده و یک قسمت مربوط به عوامل دانشگاه و بخش دیگر به مردم باز می‌گردد.


محسن پیشوایی علوی بیان کرد که اجرای طرح‌های تخصصی و فنی باعث ارتقای سطح شهر از نظر علمی می‌شود و در واقع امروزه شهرها را بر اساس توانایی و قدرت امکانات در کنار نیروی انسانی فعال و خلاق می‌سنجند.


وی با اشاره به دستاوردهای دانشگاه آزاد برای مردم، افزود: باید تمام برنامه‌ها سیر تکامل خود را ادامه و راه پیشرفت و ترقی را در پیش بگیرند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته