دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1397 - 16:20
ارشادی عنوان کرد:

تیم‌های هم‌سطح، رقابت نزدیک تا پای فینال

مسئول فنی مسابقات فوتسال جام فجر چهلم دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حضور داوران لیگ برتری در این مسابقات بر کیفیت بازی‌ها افزود.
کد خبر : 358942
LostFile_JPG_12200120.jpg

روح‌الله ارشادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بوشهر درباره نحوه انتخاب داوران و نحوه قضاوت آنان در مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: با توجه به سطح بالای مسابقات و حضور 23 تیم فوتسال از استان‌های کشور، داوران این مسابقات توسط فدراسیون فوتبال و با هماهنگی هیئت فوتبال استان بوشهر از میان داوران برتر کشور برای قضاوت بازی‌ها انتخاب شدند.


وی با بیان اینکه قضاوت این مسابقات توسط داورانی که سابقه قضاوت در لیگ برتر فوتسال را داشتند، انجام شد، عنوان کرد: در این دور از بازی‌ها آقایان محمود نصیرلو داور بین‌المللی فوتسال و برترین داور فوتسال کشور از مازندران، امیر مختار رودساز داور کرمانی و لیگ برتری فوتسال کشور و علیرضا قربانی دیگر داور لیگ برتری کشور قضاوت کردند.


مسئول فنی مسابقات فوتسال جام فجر چهلم دانشگاه آزاد اسلامی درباره دیگر داوران این مسابقات افزود: با توجه میزبانی بوشهر، از داوران استان بوشهر با اولویت حضور در لیگ‌های کشور برای قضاوت بازی‌ها بهره جستیم که نفراتی مانند محمد شرونی و محسن وحدانی داوران لیگ برتر استان بوشهر با دانشگاه آزاد در برگزاری باکیفیت این مسابقات همکاری کردند.


وی با مطلوب خواندن کیفیت مسابقات این دوره تشریح کرد: مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی از گذشته در دو دسته یک و دو برگزار می‌شود و این موضع سبب شده تا تیم‌های هر دسته در یک سطح باشند و شاهد برتری تیم خاص در مسابقات و نیز  پیش‌بینی آسان نتایج بازی‌ها نباشیم.


ارشادی افزود: در برخی از گروه‌ها تیم‌ها با تفاضل گل به مرحله حذفی صعود کردند.


انتهای پیام/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته