دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1397 - 12:36
قیطاسی:

دانشگاهیان در دو جبهه تعلیم و تربیت وظیفه خطیری دارند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرقان گفت: دانشگاهیان در دو جبهه تعلیم و تربیت وظیفه خطیر و سرنوشت‌سازی دارند. 
کد خبر : 358828
1W6A00400.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زرقان؛ فرج‌الله قیطاسی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای که به‌ مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام پربرکت دهه مبارک فجر میزبان اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان بود، اظهار کرد: دانشگاه در دو سنگر تعلیم و تربیت، نقش اساسی و سرنوشت‌سازی را ایفا می‌کند، اگر به این دو جبهه نگاه کنیم هر دو مانند دو بال هستند، دانشگاه بدون علم و یا بدون تربیت راه به جایی نمی‌برد. 


وی افزود: اگر هر دو بُعد تعلیم و تربیت در نظر گرفته شود، قطعاً آینده کشور، اهداف و آرمان‌های بلند امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری محقق می‌شود. حرکت دانشگاهیان در این دو بعد نیز معضلات و مشکلاتی را که امروز در جامعه گریبانگیر است را از بین خواهد برد. 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرقان خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی نهاد و مجموعه‌ای مستقل به‌ نام سپاه پاسداران، فرمانداری، بخشداری، شهرداری و دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد و باید یک هدف را دنبال کنیم.


قیطاسی افزود: این‌جانب با مجموعه همکاران در سپاه و مجموعه عظیم بسیج در خدمت دانشگاه، رئیس دانشگاه، اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز و روحانیون بزرگوار هستیم.


در ادامه این جلسه، محمد شعبانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان نیز با قدردانی از همکاری و تعامل همیشگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرقان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان بر ضرورت  توجه به تلاش‌ها و رویکردهای فرهنگی، همکاری و همدلی هرچه بیشتر و روزافزون سپاه با دانشگاه و بالعکس تأکید کرد. 


انتهای پیام/4078/4117/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاهیان زرقان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته