دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1394 - 16:22
معاون دانشگاه آزاد قوچان خبر داد:

تمدید مهلت ارسال مقاله به بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد قوچان از تمدید مهلت ارسال مقالات به بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران که در مهر سال جاری برگزار می‌شود، خبر داد.
کد خبر : 35873

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمید طباطبایی با توجه به این موضوع که بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران 22 و 23 مهر سال جاری در هتل طرقبه مشهد برگزار خواهد شد، گفت: پیرو تصمیم دبیرخانه بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران مهلت ارسال مقالات به این کنگره تا 20 شهریور تمدید شد.


وی با بیان اینکه دلیل این تمدید استقبال محققان و پژوهشگران از این کنگره ملی بوده، افزود: نتایج مقالات ارسالی تا 31 مرداد مطابق با تاریخ اعلام شده قبلی اطلاع‌رسانی خواهد شد.


طباطبایی خاطرنشان کرد: این واحد دانشگاهی در نظر دارد، علاوه بر چاپ مقالات منتخب بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران در مجلات علمی و پژوهشی مورد تأیید دو وزارت که قبلا اطلاع‌رسانی شده، بخش دیگری از مقالات منتخب که به زبان انگلیسی ارائه شده‌اند و در ارتباط با محورهای همایش و مجله بین‌المللی IJIC است را در این نشریه به چاپ برساند.


وی با توجه به این موضوع که مجله بین‌المللی IJIC در چندین پایگاه داده‌ای از جمله Scopus نمایه می‌‌شود، تصریح کرد: بیست و سومین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ایران از سوی دانشگاه آزاد واحد قوچان با همکاری انجمن علوم و صنایع غذایی ایران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: واحد قوچان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته