دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1397 - 21:04
حجازی:

دانشگاه آزاد اسلامی از شاخص‌ترین دستاوردهای انقلاب است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی از شاخص‌ترین دستاوردهای انقلاب در حوزه علمی و آموزشی کشور است.
کد خبر : 358694
500.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میمه، سیدناصر حجازی  عصر امروز در نمایشگاه انقلاب فاطمی که به مناسبت دهه مبارک فجر برپاشده بود اظهار کرد: انقلاب اسلامی در این 40 سال در بخش‌های مختلف دستاوردهای زیادی داشته که دانشگاه آزاد اسلامی از شاخص‌ترین دستاوردهای انقلاب در حوزه علمی و آموزشی کشور است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه افزود: دانشگاه آزاد توانسته با تکیه‌بر نیروهای داخلی در تولید علم و دانش و پرورش استعدادهای علمی جوانان گام‌های ارزشمندی بردارد و موجب کسب افتخارات بسیاری در جهان علم و دانش شود.


حجازی تصریح کرد: اگر مقوله وحدت ملی در کشورهای جهان اسلام برقرار و در راستای فرامین قرآنی حرکت شود می‌توان شاهد تجلی عزت و قدرت مسلمانان و شکست کشورهای سلطه‌گر باشیم.


وی گفت: علت اینکه انقلاب اسلامی ایران در این 40 سال توانسته در مقابل تهاجم‌ها و فتنه‌ها و ترورهای بعد از انقلاب بایستد و سربلند باشد حمایت مردمی انقلابی و با بصیرت بوده که در صحنه‌های مختلف با حضور چشمگیر خود نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب و راه‌های نفوذ آن‌ها را مسدود کرده و مسئولان می‌بایست با تلاش برای خدمت به ملت شریف ایران قدردان این نعمت الهی باشند.


انتهای پیام/4117/ 4122/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته