دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1397 - 15:54
زارع مطرح کرد:

ترویج فرهنگ شهادت در جامعه با پیروزی انقلاب اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی انقلاب اسلامی، شهادت، ایثار و از خودگذشتگی را در جامعه نهادینه کرد.
کد خبر : 358549
IMG_9678.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، مهدی زارع ظهر امروز در همایش پیاده‌روی بزرگ دانشگاهیان شهرستان لارستان با خیرمقدم به شرکت‌کنندگان اظهار کرد: ما خانواده‌های دانش، پژوهش و بینش هستیم و در یک محیط اجتماعی صمیمی به سمت علم و دانش گام برمی‌داریم.


وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، دین خدا را در زمانی که مستکبران عالم با تبلیغات گسترده خود می‌خواستند دین را در عرصه‌های فردی زندگی منحصر کنند، وارد عرصه اجتماعی ما کرد، افزود: امام خمینی(ره) با کمک، لطف خدا، تلاش و اتحاد مثال‌زدنی مردم در سال 57 این امر را محقق کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اضافه کرد: این رهبر حکیم و اندیشمندی که سال‌ها از زمان خود جلوتر بود با پیروزی انقلاب اسلامی، شهادت، ایثار و ازخودگذشتگی را در جامعه ما نهادینه کرد و کارهای بزرگی انجام داد که حتی در حد تصور و مخیله خیلی از اندیشمندان غربی هم نمی‌گنجید.



زارع عنوان کرد: با ورود امام خمینی(ره)، قدرت‌های جهانی احساس خطر کردند و با پیروزی انقلاب اسلامی و با استقرار نظام اسلامی دست به هر توطئه‌ای زدند تا این نظام الهی را ناکام بگذارند.


وی با اشاره به اینکه معمار کبیر انقلاب اسلامی این هنر را داشت که با خدا معامله کرد و خداوند قادر متعال هم نام او را بلندآوازه کرد، توضیح داد: باید هوشیار باشیم که خداوند هیچ‌گاه قولی را به ما نداده که این انقلاب را به هر قیمتی محافظت می‌کند و اگر خدای نکرده از اهداف انقلاب اسلامی فاصله بگیریم و اشرافی‌گری، فساد اجتماعی یا سیاسی در جامعه نهادینه شود، انقلاب اسلامی ما به خطر خواهد افتاد، امری که رهبر معظم انقلاب سال‌ها قبل، از آن به‌ عنوان عبرت‌های عاشورا یاد فرمودند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان تأکید کرد: اینکه ما در مدت 40 سال توانسته‌ایم در برابر دسیسه‌های دشمن استوار و مقاوم باشیم، ناشی از حمایت‌های امام عصر(عج)، رهبری حکیمانه و با درایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بوده که باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.


زارع مطرح کرد: باید برای تداوم این انقلاب، آسیب‌شناسی کنیم و اگر آلودگی‌هایی، نظام ما را تهدید می‌کند، آن را رفع کنیم و با وحدت کلمه و حمایت از امام مسلمین، این نظام اسلامی را به دست صاحب اصلی آن حضرت امام زمان(عج) بسپاریم.


وی اضافه کرد: برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، هزاران شهید، جانباز و مفقودالأثر دادیم و جوانان زیادی از مهین اسلامی ما با رشادت‌های خود، این نظام الهی را حفظ کردند و امروز این مسئولیت بر دوش ما است که با پاسداری از ارزش‌های این انقلاب آن را همانند جان خود محفوظ نگاه داریم.



به گزارش آنا، در این مراسم باشکوه، مهمانان بر جوار مطهر قبور شهدا حضور یافتند و با قرائت سوره مبارکه فاتحه به ارواح طیبه شهدا، با آرمان‌های امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.


انتهای پیام/4078/4121/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته