دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
صمد نیکخواه بهرامی:

ورزش‌های دیگر شبیه فوتبال حمایت شوند/ فوتبالیست‌ها مقصر نیستند

ملی‌پوش بسکتبال گفت: مسئولان از دیگر رشته‌های ورزشی همانند فوتبال حمایت کنند.
کد خبر : 358512
1857524.jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از ناکامی تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قهرمانان سایر شته‌های ورزشی نسبت به عملکرد فوتبالیست‌ها اعتراض کردند و حواشی زیادی دراین‌باره در رسانه‌ها ایجاد شده است.


صمد نیکخواه بهرامی در مورد اتفاقاتی که میان ورزشکاران دیگر رشته‌ها با فوتبالیست‌ها رخ داده است، گفت: فوتبال پرطرفدارترین ورزش ایران است و از آنجایی که سیاسی دنبال می‌شود بیش از 95 درصد از توجهات مسئولان به این رشته ورزشی می‌شود ولی افتخارات این رشته ورزشی پنج درصد است.


وی افزود: من هیچ گاه بازیکنان تیم ملی فوتبال را به‌خاطرِ توجهاتی که به آنها می‌شود، مقصر نمی‌دانم. آنها همانند تمامی ورزشکاران دیگر با تمام وجود تلاش می‌کنند تا موفق شوند. آنچه خواسته من و دیگر قهرمانان ورزشی بوده و در آینده هم خواهد بود توجه شبیه فوتبال است و هیچ‌وقت نخواسته‌ایم به اندازه فوتبال به ما توجه شود. من معتقدم توجهی که به فوتبال می‌شود با اندکی کاهش به ورزش‌های دیگر شود و شک ندارم که درصد مدال‌آوری رشد قابل‌ِتوجهی خواهد کرد.


نیکخواه بهرامی در مورد شانس صعود تیم ملی بسکتبال به جام جهانی 2019 چین گفت: تیم ملی ایران تقریباً صود خود را مسجل کرده و جای خوشحالی است که در پنجره پایانی بازی‌ها در ایران مقابل تماشاگران خودی برگزار می‌شود و این موضوع انگیزه زیادی به ملی‌پوشان می‌دهد که بازی‌های بهتری را ارائه کنند. امیدوارم که صعود به جام جهانی قطعی شود.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته