دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1397 - 14:00
آقامیری:

مدارس مهارتی سرمایه‌گذاری برای ارتقای کیفیت در دانشگاه آزاد است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به افتتاح مدرسه عالی مهارتی حقوق گفت: راه‌اندازی مدارس مهارتی سرمایه‌گذاری برای ارتقای کیفیت است.
کد خبر : 358508
636849712711124408.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط‌عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمودرضا آقامیری در مراسم افتتاح مدرسه عالی مهارتی حقوق گفت: راه‌اندازی این مدرسه اولین تجربه در رشته حقوق در ایران بوده و بسیار حائز اهمیت است.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با بیان اینکه دلیل موفقیت فارغ‌التحصیلان رشته‌های پزشکی در ورود به بازار کار، همزمان بودن آموزش و کارآموزی در حین تحصیل است، اظهار کرد: راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی می‌تواند کمکی در این راستا و آموزش مهارت به دانشجویان برای آمادگی ورود به بازار کار باشد.


آقامیری افزود: دانشجویان در مدرسه عالی مهارتی حقوق می‌توانند یک پرونده را از ابتدا تا انتها در یک فضای شبیه‌سازی‌شده و در کنار قاضی، دادیار و... به انجام برسانند و در این مدارس با مهارت‌های لازم آشنا شوند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی با بیان اینکه مدرسه‌های مهارتی در دانشگاه آزاد اسلامی در سایر رشته‌ها نیز راه‌اندازی خواهد شد، گفت: راه‌اندازی این مدارس سرمایه‌گذاری برای ارتقای کیفیت است، چرا که در این دانشگاه تغییر از توسعه کمی به توسعه کیفی در دستور کار قرار گرفته است.


انتهای پیام/4113/ 4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته