دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1397 - 08:55
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد:

دانشگاه آزاد اسلامی اجتماعی‌ترین نهاد علمی کشور است

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی این دانشگاه را اجتماعی‌ترین نهاد علمی کشور دانست و گفت: اخلاق‌مداری و قدرت تعامل بالا سرلوحه کار حراست در دانشگاه قرار دارد.
کد خبر : 358322
AG8I0506.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از همدان، سیدمجید موسوی روز گذشته در آیین تکریم و معارفه مدیران‌کل قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان با تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه گفت: نفوذ انقلاب اسلامی در ۴۰سالگی انقلاب در جهان بی‌نظیر بوده و این قدرت جهان را متحیر کرده است.


وی تصریح کرد: باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی بود؛ چراکه خدمت در نظام اسلامی فرصتی بی‌بدیل بوده که برای ما فراهم شده است. باید این فرصت را غنیمت شمرده و بتوانیم برای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی قدم برداریم.


موسوی اظهار کرد: دانشگاه محلی است که سرمایه‌های اجتماعی آن هم از دانشجو، استاد و کارمند به‌دنبال بصیرت‌افزایی هستند و ما باید برای حفظ و صیانت این سرمایه تمام توان و قدرت خود را به کار ببندیم و با بسترسازی لازم، ایمنی و امنیت را در دانشگاه فراهم کنیم.


حراست همدان

مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: حراست در افق پیش‌رو اخلاق‌مداری و قدرت تعامل بالا را سرلوحه کارهای خود قرار داده تا دانشگاه آزاد اسلامی که سرمایه بی‌بدیل انقلاب اسلامی است در تراز انقلاب اسلامی جلوه کند.


وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی اجتماعی‌ترین نهاد علمی کشور در اقصی نقاط کشور دارای واحد و یا مرکز و با اکثر نهادهای انقلابی در ارتباط مستقیم است، این ظرفیت و گسترش می تواند در کشور تاثیرگذار شود.


موسوی ساختار جدید حراست را همراهی صمیمانه و تعاملی با مجموعه دانشگاه دانست و گفت: اخلاق اسلامی جزء رویکردهای جدی حراست دانشگاه در مواجهه با استاد و دانشجو و اخلاق‌محوری همراه با زیرکی، هوشمندی و ایجاد محیطی امن و پر از نشاط و آرامش برای توسعه علمی در کنار اعتلای فرهنگ اسلامی در دانشگاه است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته