دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر تقی‌خانی در گفتگو با آنا:

10 روز فرصت کمی برای نمایشگاه اقتدار 40 است

سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: زمان کمی برای برگزاری نمایشگاه اقتدار 40 در نظر گرفته شده؛ زیرا نمایش دستاوردهای دفاعی کشورمان زمان بیشتری می‌خواهد.
کد خبر : 358278
_HZS1263.jpg

امیرسرتیپ شاهین تقی‌خانی در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی و امنیتی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، برگزاری نخستین نمایشگاه اقتدار 40 را در مصلای امام خمینی (ره) مفید عنوان کرد و گفت: من به عنوان فردی که سال‌هاست در مجموعه نیروهای مسلح مشغول خدمت هستم به جرأت می‌توانم بگویم که این نمایشگاه خیلی فراتر از آن چیزی است که من فکر می‌کردم.


وی ادامه داد: متأسفانه زمان کمی برای برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده است؛ زیرا دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران را نمی‌توان در 10 روز به معرض نمایش گذاشت.


سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران به برپایی همزمان سایر نمایشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: همزمان با این نمایشگاه، سه نمایشگاه سازندگی، محرومیت‌زدایی و خدمت به مردم که مجموعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در این حوزه خدمات قابل توجهی را ارائه کرده است و همچنین نمایشگاه انقلاب و دفاع مقدس و نیز نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح در پایگاه شهید لشکری مهرآباد، در حال برگزاری هستند و همه این‌ها نمایشگاه‌ها حکایت از آمادگی مجموعه نیروهای مسلح کشورمان در رفع نیازهای اولیه دارند.


تقی‌خانی در پایان خاطرنشان کرد: امروز این باور در مجموعه نیروهای مسلح به وجود آمده است که برخلاف وجود تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان و همچنین با تحمل انواع مشکلات، می‌توانند روی پای خود بایستند و به‌‌عنوان یک قدرت دفاعی خیلی مطرح در منطقه و جهان همواره بدرخشند.


به گزارش آنا، نمایشگاه اقتدار ۴۰ با هدف نمایش دستاوردهای دفاعی کشورمان تا ۲۲ بهمن ماه از ساعت ۹ تا ۱۷ در مصلای امام خمینی (ره) دایر است.


انتهای پیام/4079


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته