دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1397 - 15:49
امام‌جمعه هندیجان:

هنرمندان باید همه توان خود را برای تربیت نسل‌ها به‌کار گیرند

امام‌جمعه هندیجان گفت:‌ همه هنرمندان باید همه توان و اراده خود را برای تربیت نسل‌ها با پرداختن به فعالیت‌های هنری و فرهنگی به‌کار گیرند.
کد خبر : 358157
photo5962926337008185106 (2).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از هندیجان،‌ حجت‌الاسلام سیدعبدالحمید حسینی ظهر امروز در دیدار با مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هندیجان با تشکر از هنرمندان به‌دلیل اهتمام به امور هنری که منجر به شکوفایی اخلاق و تربیت بین آحاد مردم جامعه می‌شود، گفت: همه هنرمندان باید با نگاه به نظام هستی و تدبّر در هنر آفرینش الهی همه توان و اراده خود را برای تربیت نسل‌ها با پرداختن به فعالیت‌های هنری و فرهنگی به‌کار گیرند.


وی افزود: می‌توانیم با نگاهی جدی به مقوله هنر، زمینه اشتغال از طریق فعالیت‌های هنری را فراهم کنیم و جوانان نباید صرفاً چشم‌به‌راه اشتغال در دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های اداری باشند.


رئیس شورای فرهنگ عمومی هندیجان با ابراز رضایت از فعالیت‌های صورت‌گرفته در حوزه فرهنگ و هنر در شهرستان گفت: انتظار می‌رود که جوانان شهرستان هندیجان در سایر زمینه‌های هنری از جمله فیلم‌سازی، کارگردانی، سینما و سایر رشته‌های هنری هم‌پای شهرهای بزرگ استان ورود کرده و تولید اثر با محتوای ارزشمند داشته باشند.


حسینی اظهار کرد: ما نیز در کنار فعالان فرهنگی و هنری برای تحقق اهداف مشترک و گسترش فرهنگ تربیت‌ساز اسلامی همکاری و همیاری لازم را خواهیم داشت.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان نیز گفت: با همت هنرمندان، فعالان فرهنگی و خبرنگاران سختکوش در هندیجان رویدادهای خوبی رقم خورده است.


مسعود میرزاپور افزود: در روند انجام فعالیت‌های فرهنگی و هنری حمایت و هدایت‌های امام جمعه می‌تواند کمک شایانی به تحقق برنامه‌ها و اهداف داشته باشد.


وی اظهار کرد: انجمن‌ها، فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فعالان قرآنی توانستند رویدادهای خوبی از جمله نمایشگاه‌های خوشنویسی، نقاشی و کلاس‌های آموزش قرآن را برگزار کنند و با جذب نوجوانان و جوانان علاقه‌مند در حوزه‌های مختلف ادبی و فرهنگی، رونق و اعتبار خوبی به این بخش‌ها بدهند.


به گزارش آنا،‌ در این دیدار کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رؤسای انجمن‌های فرهنگی هنری، خبرنگاران، مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مؤسسات قرآنی، کانون‌های آگهی تبلیغات و کانون بسیج هنرمندان حضور داشتند.


انتهای پیام/4121/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته