دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1397 - 14:44
با صدور احکامی صورت گرفت؛

انتصاب اعضای شورای اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی قم

اعضای شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم در احکام جداگانه‌ای از سوی رئیس این دانشگاه منصوب شدند.
کد خبر : 358119
in-separate-sentences-members-of-the-economic-council-of-knowledge-and-investment-foundation-of-the-islamic-azad-university-of-qom-were-appointed.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قم، سیف‌الله فضل‌اللهی دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم با تأیید کمیسیون دائمی هیئت امنای استان در احکام جداگانه‌ای، اعضای شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری این دانشگاه  را منصوب کرد.


در متن این احکام آمده است: با عنایت به تعهد و تخصص جنابعالی و به استناد بخشنامه سازمان مرکزی و تأیید کمیسیون دائمی استان به عنوان عضو شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم منصوب می‌شوید.


امید است با اتکا به نیروی لایزال قادر متعال در انجام وظایف محوله و در راستای اهداف مقدس آموزش عالی در دانشگاه آزاد اسلامی با رعایت مقررات و آیین‌نامه‌های مصوب موفق باشید و دانشگاه بتواند از توانایی‌های علمی و تخصصی شما بهره‌مند شود.


به گزارش آنا، سیدحسین اخوان علوی رئیس پارک علم و فناوری استان قم، سیدحسین دامادی رئیس اداره امور شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استان قم، محمدتقی بهاری‌فر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی قم، رضا غلامی جمکرانی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی قم و عباس محرابی به عنوان اعضای شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم معرفی شدند.


در حکم جداگانه‌ای از سوی فضل‌اللهی، محبوبه‌السادات شریف معاون پژوهشی و فناوری واحد قم نیز به‌عنوان دبیر شورای اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی استان قم منصوب شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته