۱۲/ اسفند /۱۴۰۳
13:53 15 / 11 /1397
یک مسئول تأمین اجتماعی خبرداد:

حجم بالای تماس با تأمین اجتماعی در خصوص توزیع بسته‌های حمایتی

رئیس سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به پاسخگویی به ۱۳۰ هزار تماس روزانه، حجم تماس‌های اخیر را در خصوص توزیع بسته های حمایتی عنوان کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تأمین اجتماعی، ایمان بیوس با اشاره به پاسخگویی به ۱۳۰ هزار تماس روزانه با سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی، حجم تماس‌های چند ماه اخیر را به سبب پاسخگویی در خصوص توزیع بسته‌های حمایتی بسیار بالا عنوان کرد.


وی سؤال درباره سبد حمایتی دولت به شاغلان با حقوق کمتر از ۳ میلیون تومان در ماه را عمده سؤالات مطرح‌شده از سوی بیمه‌شدگان در روزهای اخیر عنوان کرد و گفت: اطلاع‌رسانی در خصوص سبد کالا از طریق کدهای دستوری USSD برای اپراتورهای رایتل، همراه اول و ایرانسل صورت می‌گیرد؛ ضمن اینکه به‌طور میانگین روزانه ۳۸۷ هزار درخواست از طریق کدهای دستوری پاسخ داده می‌شود. با توجه به تعداد فزاینده تماس‌های تلفنی و مراجعین حضوری به این مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون به ویژه رشد انفجارگونه تماس‌های برقرار‌شده با این مرکز پس از اعلام رسمی اجرای طرح توزیع سبد حمایتی به مستمری‌بگیران و بیمهشدگان محترم تأمین اجتماعی، بازنگری و اصلاح برخی مشکلات و چالش‌ها امری اجتناب‌ناپذیر است.


رئیس سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در معرفی کانال‌های ارتباطی این مرکز افزود: مرکز ارتباطات مردمی از طریق پنج کانال ارتباطی شامل سامانه تلفنی ۱۴۲۰، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، پیام صوتی، بخش مراجعین حضوری و پورتال این مرکز پاسخگوی مخاطبان است.


بیوس ادامه داد: ۹۵ درصد تماس‌های برقرارشده با این مرکز از طریق سامانه تلفنی ۱۴۲۰ صورت می‌گیرد، چرا که بیشتر مردم تمایل دارند از طریق تماس تلفنی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


انتهای پیام/۴۰۷۶/

گوشتیران
قالیشویی ادیب

ارسال نظر