حجم بالای تماس با تأمین اجتماعی در خصوص توزیع بستههای حمایتی
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از سازمان تأمین اجتماعی، ایمان بیوس با اشاره به پاسخگویی به 130 هزار تماس روزانه با سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی، حجم تماسهای چند ماه اخیر را به سبب پاسخگویی در خصوص توزیع بستههای حمایتی بسیار بالا عنوان کرد.
وی سؤال درباره سبد حمایتی دولت به شاغلان با حقوق کمتر از 3 میلیون تومان در ماه را عمده سؤالات مطرحشده از سوی بیمهشدگان در روزهای اخیر عنوان کرد و گفت: اطلاعرسانی در خصوص سبد کالا از طریق کدهای دستوری USSD برای اپراتورهای رایتل، همراه اول و ایرانسل صورت میگیرد؛ ضمن اینکه بهطور میانگین روزانه 387 هزار درخواست از طریق کدهای دستوری پاسخ داده میشود. با توجه به تعداد فزاینده تماسهای تلفنی و مراجعین حضوری به این مرکز از ابتدای سال جاری تاکنون به ویژه رشد انفجارگونه تماسهای برقرارشده با این مرکز پس از اعلام رسمی اجرای طرح توزیع سبد حمایتی به مستمریبگیران و بیمهشدگان محترم تأمین اجتماعی، بازنگری و اصلاح برخی مشکلات و چالشها امری اجتنابناپذیر است.
رئیس سامانه مرکز ارتباطات مردمی سازمان تأمین اجتماعی در معرفی کانالهای ارتباطی این مرکز افزود: مرکز ارتباطات مردمی از طریق پنج کانال ارتباطی شامل سامانه تلفنی 1420، سامانه پیامکی 10001420، پیام صوتی، بخش مراجعین حضوری و پورتال این مرکز پاسخگوی مخاطبان است.
بیوس ادامه داد: 95 درصد تماسهای برقرارشده با این مرکز از طریق سامانه تلفنی 1420 صورت میگیرد، چرا که بیشتر مردم تمایل دارند از طریق تماس تلفنی اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
انتهای پیام/4076/
انتهای پیام/