دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 بهمن 1397 - 09:58
رئیس دانشگاه آزاد خورموج:

دانشگاه آزاد اسلامی توسعه علمی را به محروم‌ترین شهرها انتقال داد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توسعه علمی و پژوهشی را به محروم‌ترین شهرهای کشور انتقال داده است.
کد خبر : 357972
index099.jpg

اشکان معصومی در حاشیه افتتاح نمایشگاه چهلمین دستاوردهای انقلاب شهرستان دشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خورموج اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی بوده که در سخت‌ترین شرایط کشور در کنار دانشگاه‌های دولتی بار سنگین توسعه علمی کشور را برعهده داشته است.


وی تصریح کرد: در شرایط کنونی که دشمنان انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها حداکثر فشار را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد می‌کنند، ایجاد فضای افتخار به گذشته و امید به آینده و تبیین نقشه‌های شوم دشمنان در وارونه جلوه دادن گذشته اقدامی بسیار مهم است.



 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج (دشتی) گفت: دانشگاه آزاد اسلامی توسعه علمی و پژوهشی را به محروم‌ترین شهرهای کشور انتقال داده به‌گونه‌ای که در بیشتر استان‌ها نخستین و بزرگ‌ترین دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی است.

معصومی با بیان دستاوردهای 16 ساله این واحد دانشگاهی در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج  به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی شهرستان دشتی نقش بسزایی در توسعه شهرستان داشته و حدود 4 هزار فارغ‌التحصیل از بدو تأسیس تاکنون داشته است.



 

معصومی تأکید کرد: این واحد دانشگاهی با راه‌اندازی غرفه برای ارائه عملکرد و دستاوردهای دانشگاه آزاد واحد خورموج در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی شهرستان دشتی، اقدامات صورت‌گرفته را معرفی و وضعیت کنونی را با گذشته مقایسه کرد و برنامه‌های آینده را به معرض نمایش گذاشت.

انتهای پیام/4121/4103/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب