دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس:

توقعات از پرسپولیس خیلی زیاد است

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی با پدیده، شرایط بهتری خواهیم داشت چون توقعات از پرسپولیس خیلی زیاد است.
کد خبر : 357834
20f7651c-6b76-4103-8b1a-9d544af0ee3d.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مصطفی قنبرپور که از طرف باشگاه پرسپولیس به اتفاق حسین ماهینی در جلسه هم‌اندیشی باشگاه‌ها و کمیته داوران شرکت کرده بود، گفت: دو طرف صحبت‌ها و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند و فکر می‌کنم ادامه چنین برنامه‌هایی می‌تواند کمک کننده باشد. البته من اعتقاد دارم اگر شرایطی فراهم شود که کارشناسان داوری جلساتی با خود تیم‌ها داشته باشند هم مؤثر است. در کل، فکر می‌کنم حرکت باید در دو مسیر باشد. یکی کاهش تأثیر اشتباهات بر روند کلی نتایج و دیگری تعامل بیشتر با داوران برای کاهش تنش‌هایی که وجود دارد.


وی درباره شرایط تیم پرسپولیس بعد از بازی با سپیدرود اظهار کرد: همه چیز خوب پیش می‌رود. ما تمرینات فشرده و خوبی را به ویژه در قطر داشتیم و برای بازی با سپیدرود با این مسئله روبرو بودیم که تیم مدت‌ها از میادین به دور بود و در جام حذفی هم نمی‌شود بی‌گدار به آب زد چون همه چیز در ثانیه‌ای تغییر می‌کند. همیشه گفته‌اند جام حذفی جام شگفتی است و قبل از بازی ما هم، یک شگفتی رقم خورده بود. همه اینها روی کیفیت بازی تأثیر می‌گذاشت ولی از همه اینها مهم‌تر شرایط متفاوت بازی در چمن مصنوعی بود. این مسائل را که کنار هم می‌گذاریم به نظر می‌رسد کسب پیروزی در یک رقابت حذفی اتفاق خوبی بود که محقق شد.


مدیر تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: شرایط برای بازی روز چهارشنبه با پدیده فرق می‌کند. مهم‌ترین مسئله این است که غیر از احمد نوراللهی که برای بازی با سپیدرود برگشت، ما سایر ملی‌پوشان خودمان را تازه از امروز در اختیار داشتیم. البته برای بازی و چیدن ترکیب، همه چیز به صلاحدید برانکو مربوط می‌شود ولی به هر حال مجموعه مواردی که گفتم روی کیفیت بازی یک تیم و عملکرد آن تأثیر می‌گذارد. البته باوجود همه اینها فراموش نکنیم در بازی با تیم خوب سپیدرود، بچه‌های ما در اکثر دقایق بازی، توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی به هر حال توقعات از پرسپولیس خیلی زیاد است.


قنبرپور در پایان خاطرنشان کرد: می‌خواستم از هواداران خودمان در رشت هم تشکر کنم که سنگ‌تمام گذاشتند و البته هواداران سپیدرود هم خیلی خوب بودند، همچنین نیروی انتظامی هم همکاری خوبی با ما داشت.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته