دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1394 - 11:41
در جلسه هم‌اندیشی استادان واحدها و مراکز آموزشی استان بوشهر

مدیر حوزه‌های علمیه: کارگاه‌های ضیافت اندیشه استادان پاسخ به نیاز اساسی جامعه امروز است

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه ترکیب علم و دین در راستای تمدن‌سازی اسلامی، نیاز اساسی جامعه علمی ایران است، گفت: برگزاری کارگاه‌های ضیافت اندیشه و هم‌اندیشی استادان در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) پاسخ به این نیاز اساسی کشور است.
کد خبر : 35781

به گزارش خبرنگار آنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری در جلسه هم‌اندیشی استادان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در سالن هتل جم مشهد مقدس اظهار کرد: جامعه امروز ما با ترکیب علم و دین می‌تواند با اقتدار بیشتر به آینده نظر داشته باشد و در راستای شکوفایی تمدن اسلامی بکوشد.


وی برگزاری طرح ضیافت اندیشه را در مشهد مقدس حرکتی بسیار ارزشمند توصیف کرد و گفت: انتظار می‌رود استادان این فرصت را غنیمت بشمارند و از شرایط معنوی موجود و حضور استادان گرانقدر، نهایت بهره را ببرند و از اندوخته‌های خود در کلاس‌های درس استفاده کنند.


مدیر حوزه‌های علمیه کشور خاطرنشان کرد: نقشی که استادان در راستای تربیت اخلاقی دانشجویان می‌توانند ایفا کنند به مراتب بیشتر از استادانی است که لباس اخلاق می‌پوشند و به هدایت دانشجویان می‌پردازند.


حسینی بوشهری از زحمات و تلاش‌های پیگیر و موثر حجت‌الاسلام والمسلمین دشتی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمرتضی حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر به خاطر تلاش‌های موثرشان در دانشگاه و به خصوص برگزاری این کارگاه ها تشکر کرد.


دشتی در ابتدای این مراسم، گزارشی از استقبال بی‌نظیر استادان در کارگاه‌های ضیافت اندیشه در مشهد مقدس ارائه کرد و گفت: در کشور، تنها استان بوشهر است که همه دانشگاه‌هایش موفق به برگزاری کارگاه‌های ضیافت اندیشه در مشهد مقدس شده‌اند.


وی از حجت‌الاسلام حسینی و همکارانش به دلیل اهتمام ویژه برای برگزاری طرح ضیافت اندیشه در مشهد مقدس و برگزاری جلسات متعدد هم‌اندیشی با موضوعات مختلف، متنوع و تاثیرگذار قدردانی کرد.




انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب