دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در پنجمین روز جشنواره؛

مستند برتر سینما حقیقت به نمایش در می‌آید

فیلم مستند «دلبند» به کارگردانی یاسر طالبی در پنجمین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت به نمایش درمی‌آید.
کد خبر : 357680
2801429.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در پنجمین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سانس اول و از ساعت 13 فیلم مستند «دلبند» ساخته یاسر طالبی در پردیس سینمایی ملت (سینمای رسانه) به نمایش درمی‌آید.


این مستند که در جشنواره معتبر جهانی از جمله جشنواره بین‌المللی فیلم لایپزیک آلمان و  جشنواره مستند «ایدفا» به نمایش درآمده؛ یکی از برترین فیلم‌های جشنواره سینما حقیقت است که امروز به نمایش درمی‌آید.


مستند «دلبند» به تهیه‌کنندگی الهه نوبخت، درباره زندگی دشوار ولی دلخواه يك مادر هشتاد و دو ساله و تنها به نام فیروزه است که زندگی منحصر به فردی در دل رشته کوه‌های البرز دارد.


به گزارش آنا، عوامل تولید مستند «دلبند» عبارتند از: تصویربردار و کارگردان: یاسر طالبی، تهیه‌کننده: الهه نوبخت، تدوین‌گر: رضا شیروانی، آهنگساز: اکبر رستگار، صدابردار: میثاق مدانلو، صداگذار: حسین ابوالصدق، پژوهشگر: دکتر علی رمضانی‌پاجی، نویسنده سرگذشت: فرزانه فتحی، آواز: راضیه احمدی پرچینکی، مدیرتولید: الهام نوبخت، مترجم انگلیسی: محسن محسنیان، مدیر تدارکات: صفر طالبی‌دادوکلایی، طراحی پوستر و رنگ آمیزی تصاویر: محمد رضایی، نقاشی پوستر: حمیدرضا درواری. تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و شرکت تصویرگستر الهه پارسی - الی ایمیج.


انتهای پیام/4046/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته