دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1397 - 11:34
در دیدار معاون سیاسی وزیرکشور؛

حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری: جامعه تحمل مدیر بد اخلاق را ندارد

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: جامعه، تحمل مدیر بداخلاق را اعم از دولتی و قوای مختلف ندارد.
کد خبر : 357675
لبقيلث.jpg

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، جمال عرف، معاون سیاسی وزارت کشور در دیدار با حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور، بر ضرورت همدلی، همراهی و همکاری متقابل تمامی دست‌اندرکاران، فعالان سیاسی و اجرایی، نخبگان، رسانه‌ها و صاحبان تریبون‌ها در کشور برای رفع مشکلات، مسائل و حرکت به سمت توسعه و پیشرفت تأکید کرد.


وی افزود: وزارت کشور تلاش می‌کند تا با ظرفیت بالایی که در سطح مدیریت اجرایی کشور دارد، با ایجاد تعامل و زمینه‌های همکاری متقابل بین تمام گروه‌ها از جمله ائمه جمعه، فضای مناسب را برای بالا بردن اعتماد عمومی و جلب مشارکت مردمی فراهم کند.


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه سراسر کشور نیز در این جلسه با اشاره به ضرورت هم عهد‌شدن مدیران دستگاه‌های کشور برای دور کردن بداخلاقی از دستگاه‌های حساس کشور، تأکید کرد: جامعه، تحمل مدیر بداخلاق را اعم از دولتی و قوای مختلف ندارد. این‌ها آسیب جدی به جامعه وارد می‌کنند.


حجت‌الاسلام حاج‌علی‌اکبری در این دیدار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند ائمه جمعه مسئول انقلاب اسلامی در منطقه خود هستند، اظهار کرد: جایگاه امامت جمعه باید نقش پدرانه داشته باشد. وظیفه امام جمعه اصلاح است، ضمن اینکه مدیران اجرایی هم باید اقتضائات جایگاه امام جمعه را درک کنند و هماهنگ باشند و همکاری لازم را داشته باشند.


انتهای پیام/4082/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته