دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وینفرد شفر:

دستمزد داوران ایرانی افزایش پیدا کند

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: دستمزد داوران لیگ برتر فوتبال باید افزایش پیدا کند.
کد خبر : 357672

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، وینفرد شفر در جلسه هم‌اندیشی سرمربیان، سرپرستان، کاپیتان‌ها و مسئولان داوری لیگ برتر گفت: من تجربه سرمربیگری در استقلال را پشت سر گذاشته‌ام. اتفاقی درخصوص سرور جباروف رخ داد که باید به آن اشاره کنم.


وی ادامه داد: در یکی از دیدارهای مهمی که داشتیم در یک صحنه حادثه‌ای ایجاد شد و داور توجهی به آن صحنه نکرد اما سرمربی تیم مقابل در برنامه تلویزیونی درخصوص آن صحنه صحبت کرد و باعث شد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پس از آن اظهارات، جباروف را محروم کند.


سرمربی تیم استقلال افزود: مدتی بعد بازیکن همان سرمربی خطای شدیدی را در یکی از بازی‌ها انجام داد اما ما کوچک‌ترین واکنشی نداشتیم و همین موضوع باعث شد تا آن بازیکن محروم نشود. در هر بازی، تیم‌ها مرتکب خطاهای زیادی می‌شوند و در یک برنامه تلویزیونی ورزشی پربیننده تمامی خطاهای ما را نشان می‌دهند ولی از تیم مقابل فقط پنج خطا نشان داده می‌شود.


وی تأکید کرد: تا موقعی که اتفاقاتی از این دست رخ دهد، بازیکنان، هواداران و رسانه‌ها متوجه می‌شوند که برخوردها با یکدیگر متفاوت است و شاید برخی تیم‌ها این اجازه را دارند که بیشتر مرتکب خطا شوند.


شفر خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال آلمان برای رشد داوران کلاس‌ها و تمرین‌های بیشتری را برای آنها درنظرگرفته و همچنین دستمزد آنها را به شکل چشمگیری افزایش داده است. فدراسیون فوتبال ایران هم باید به همان سمت برود تا داوران کلاس‌های بیشتری را پشت سر بگذارند و درآمد بیشتری کسب کنند. من یقین دارم کسی فکر نمی‌کند اشتباهات داوران عمدی است چون کار آنها بسیار دشوار است.


انتهای پیام/4051/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته