دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کناره‌گیری بازیگر «جان سخت» از فیلم وودی آلن

بروس ویلیس بازیگر اکشن از بازی در تازه‌ترین فیلم وودی آلن انصراف داد و استیو کارل که اغلب بازیگر آثار کمدی است، جای او را گرفت.
کد خبر : 35766

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، فیلم تازه هنرمند مشهور نیویورکی که فعلاً «پروژه بدون عنوان وودی آلن» نام دارد، در اولین قدم با مشکل کناره‌گیری و جایگزینی بازیگران مواجه شد.


استیو کارِل، بازیگر فیلم‌های کمدی «خورشید خانم کوچک» و «دن در زندگی واقعی» و صداپیشه انیمیشن‌های «من نفرت‌انگیز» و «مینیون‌ها» که سال گذشته برای یکی از معدود نقش‌آفرینی های درام خود در «فاکس‌کچر» نامزد جایزه اسکار شد، جای بروس ویلیس بازیگر اکشن مجموعه فیلم‌های «جان سخت» و «بی‌مصرف‌ها» و همچنین «حس ششم» و «عنصر پنجم» را در فیلم وودی آلن گرفته است.


فیلمبرداری این فیلم در لوکیشن‌های لس‌آنجلس در جریان است و جسی آیزنبرگ، کریستن استوارت، بلیک لایولی، پارکر پوزی و کوری استول از جمله بازیگران آن هستند.



بروس ویلیس


به گزارش هالیوود ریپورتر، بروس ویلیس به دلایلی نامعلوم از بازی در فیلم وودی آلن انصراف داده است. ویلیس حتی در صحنه با لباس مخصوص بازی در صحنه‌های خود همراه با جسی آیزنبرگ حاضر شده، اما هفته گذشته ناگهان از بازی انصراف داده است. بعضی از سایت‌های اینترنتی شایعاتی در مورد کشمکش این بازیگر سر صحنه منتشر کرده‌اند و برخی دیگر علت این کناره‌گیری را تداخل برنامه فیلمبرداری با اجرای صحنه‌ای «میزری» استیون کینگ که قرار است به زودی در برادوی روی صحنه تئاتر برود و بروس ویلیس در آن بازی خواهد کرد، عنوان کرده‌اند.



استیو کارِل


کارل در سال 2004 در فیلم «ملیندا و ملیندا» به کارگردانی وودی آلن بازی کرده است. وی به زودی با درام «ملک طلق» (Freeheld) در کنار جولین مور و الن پیج در جشنواره فیلم تورنتو و سپس در اکران عمومی به روی پرده خواهد آمد.


جسی آیزنبرگ دیگر بازیگر «پروژه بدون عنوان وودی آلن» پیش از این نیز سابقه همکاری با وودی آلن فیلم‌ساز را داشته و در سال 2012 در فیلم «تقدیم به رم با عشق» وودی آلن بازی کرده است. اما این اولین بار است که کریستین استوارت، بازیگر «کمپ اشعه ایکس»، «همچنان آلیس» و مجموعه «چکامه گرگ و میش» و برنده جایزه بازیگری سزار برای «ابرهای سیلز ماریا» در فیلمی از وودی آلن بازی می‌کند.


گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: وودی آلن
ارسال نظر
هلدینگ شایسته