دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 بهمن 1397 - 14:19
مرضیه هاشمی در پاسخ به آنا:

ادعای غرب در خصوص آزادی بیان و احترام به رسانه‌ صرفاً نمایشی است

خبرنگار ارشد پرس تی‌وی ادعای غرب در خصوص آزادی بیان و احترام غربی‌ها به رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی را صرفاً نمایشی و تبلیغاتی توصیف کرد.
کد خبر : 357656
BQ4K2349.jpg

گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا؛ مرضیه هاشمی که برای دیدار با اعضای خانواده خود و ساخت یک مستند در خصوص تبعیض نژادی و کشتار سیاهان در آمریکا به این کشور سفر کرده بود، طبق ادعای دولت ایالات متحده به عنوان شاهد اصلی یک پرونده بازداشت شد.


وی در خصوص این پرونده و علت بازداشتش ادعاهای دولت آمریکا را دروغ می‌داند و می‌گوید سوالاتی که از او به عنوان شاهد پرونده پرسیده می‌شد بسیار گسترده بود، گویا از اساس پرونده‌ای نیز وجود نداشت و این رفتار آمریکایی‌ها نوعی تهدید و ارعاب بوده است.


این ‏خبرنگار ارشد پرس‌ تی‌وی در پاسخ به پرسش خبرنگار خبرگزاری آنا در خصوص تأکید غرب بر رسانه به‌عنوان رکن چهارم دموکراسی و برخورد آن‌ها با یک خبرنگار گفت: من به‌عنوان خبرنگار، به‌عنوان یک مسلمان و حتی به‌عنوان یک انسان احترامی در آمریکا ندیدم. ادعاهای دولت‌های غربی صرفاً نمایشی، تبلیغاتی و برای حفظ ظاهر بوده و تأثیر دیگری ندارد. آن‌ها حجاب از سر من برداشتند و به طرز بسیار بدی در زندان با من برخورد کردند. من که اتهامی نداشتم به دلایل مختلف از شرایط مناسب نگهداری و حتی نظافت نیز محروم بودم.


مرضیه هاشمی تصریح کرد: آن‌ها علی‌رغم اینکه مدعی هستند رسانه رکن چهارم دموکراسی است با من به عنوان نماینده یک رسانه بسیار بد برخورد کردند.


انتهای پیام/4106/۴۰۹۵/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته