دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 شهريور 1394 - 10:41
در گفت‌و‌گو با آنا

مدیرعامل سیاه‌جامگان: رمضانی، سرمربی جدید تیم است/ هنوز با خطیبی در ارتباط هستیم

محمدرضا عباسی گفت: خطیبی در حالی از سرمربیگری سیاه‌جامگان استعفا داد که احساس می کرد نبودنش بیشتر از حضورش می تواند به تیم کمک کند.
کد خبر : 35758

مالک و مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان مشهد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا درباره عملکرد تیمش در 5 هفته ابتدایی لیگ برتر اظهار کرد:«با توجه به این که تیم سیاه‌جامگان جزو تیم های تازه وارد لیگ برتر محسوب می شود، کسب نتایج این تیم در 5 هفته ابتدایی طبیعی بود. هر چند توقع ما این بود که امتیازات بیشتری کسب کنیم، به طور کل از عملکرد تیم رضایت داریم.»


وی با اشاره به اینکه جدایی رسول خطیبی از سیاه‌جامگان دوستانه بوده است، تصریح کرد:«خطیبی در حالی از سرمربیگری سیاه‌جامگان استعفا داد که احساس می کرد نبودنش بیشتر از حضورش می‌تواند به تیم کمک کند. ضمن اینکه وی باید در کلاس های مربیگری شرکت می‌کرد و حدود یک ماه از تیم دور می‌شد. با این حال خطیبی دوست ما است و همچنان با وی در ارتباط هستیم.»


عباسی در پاسخ به این سوال که وضع سرمربیگری سیاه‌جامگان به کجا انجامید؟ گفت:«سعید رمضای جزو ارکان ثابت باشگاه است. ما به وی اطمینان و اعتماد کامل داریم. رمضانی 4 سال در سیاه‌جامگان بوده و به‌خوبی با این تیم آشنایی دارد. از همان زمان که بحث مربیگری رمضانی در سیاه جامگان مطرح شد ما اعلام کردیم که اگر رمضانی خودش تمایل داشته باشد می تواند سرمربی سیاه‌جامگان باشد. اگر هم تمایل نداشته باشد انتخاب سرمربی جدید به عهده وی خواهد بود.در نهایت هم طی صحبت هایی که با رمضانی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که سرمربیگری سیاه جامگان را به وی بسپاریم.»


مدیرعامل سیاه‌جامگان در پایان صحبت‌هایش درباره وضعیت مالی این تیم خاطرنشان کرد:«تا الان ما 35 درصد مبالغ قراردادهای بازیگنان را پرداخت کرده ایم. حتی بعضی از بازیکنانی که احتیاج به تهیه مسکن داشتند حدود 50 درصد مبلغ قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند. البته هیچگاه نخواسته‌ام این مسائل را علنا عنوان کنم. اما کمتر تیمی در لیگ برتر است که به اندازه ما به بازیکنانشان پرداختی داشته‌اند.»


وی در پایان صحبت هایش یادآور شد:«ما یک جای خالی در لیست مان داریم. قصد داریم این یک جای خالی را با جذب یک مدافع پر کنیم. البته برای ما فرقی ندارد که این بازیکن خارجی باشد با داخلی. امیدوارم بتوانیم یبا جذب یک مدافع خوب، وضعیت تیممان را در خط دفاعی بهبود ببخشیم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته