دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1397 - 13:45

کاهش تقاضانامه‌های تحصیلی در دانشگاه‌های کالیفرنیا

سیستم دانشگاه‌های کالیفرنیا در سال 2019 با کاهش سه درصدی تقاضانامه‌های تحصیلی روبه‌رو هستند.
کد خبر : 357389
100577-csl-higher-education-900-x-450.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه‌ دانشگاه‌های جهان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اجوکیشن دایو، گزارش‌ها نشان می‌دهد تعداد دانشجویان سال اولی که قصد تحصیل در سیستم دانشگاه‌های کالیفرنیا را دارند، سه درصد کاهش داشته است. طی 15 سال اخیر این نخستین باری است که تعداد تقاضانامه‌های تحصیلی در سیستم دانشگاه‌های کالیفرنیا کاهش یافته است.


گفتنی است که پیش از این تعداد تقاضانامه‌های تحصیلی و دانشجویان در در مؤسسات آموزش عالی دیگر آمریکا کاهش داشته است. گزارش‌های ابتدایی نشان می‌دهد که تعداد تقاضانامه‌های تحصیلی از 181 هزار و 918 مورد به 176 هزار و 530 مورد کاهش یافته است. دانشگاه برکلی یا 2.5 درصد، دانشگاه لس‌آنجلس با 2.1 درصد و دانشگاه سانتا کروز با 1.3 درصد بیشترین میزان کاهش تقاضانامه در سیستم دانشگاه‌های کالیفرنیا را داشته‌اند.


آتش‌سوزی‌های اخیر، محدودیت شدید سیاست‌های مهاجرتی، کاهش میزان فارغ‌التحصیلی از دبیرستان و افزایش ثبت‌نام دانشجویان در کالج‌های منطقه‌ای از دلایل کاهش سه درصدی میزان تقاضانامه تحصیلی به سیستم دانشگاه‌های کالیفرنیا محسوب می‌شود. گفتنی است که سیستم آموزش‌وپروش ایالات متحده دانش‌آموزان را تشویق می‌کند تا تقاضانامه‌های کمتر اما هدفمندتری برای دانشگاه‌ها بفرستند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته