دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1397 - 12:35
موحدی‌راد به آنا خبر داد:

تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری تروریست‌های نیک‌شهر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان‌و‌بلوچستان از تلاش نیروهای امنیتی برای دستگیری تروریست‌های نیک‌شهر با کنترل مبادی خروجی این شهرستان خبر داد.
کد خبر : 357360
5577.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، صبح شنبه(13 بهمن) گروه تروریستی جیش‌الظلم با حمله به ناحیه مقاومت بسیج در  منطقه نیک‌شهر در استان سیستان‌و‌بلوچستان، یک نفر از کارکنان سپاه را شهید و 5 نفر دیگر را مجروح کرد؛ بعد از این حادثه تروریستی، نیروهای امنیتی به محل حادثه اعزام شده و در حال حاضر منطقه در کنترل است.


بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام علی موحدی‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه قضائی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره جزئیات این حادثه تروریستی اظهار کرد: متأسفانه صبح امروز یکی از گروه‌های معاند و تروریستی به ناحیه مقاومت بسیج در منطقه نیک‌شهر حمله و تعدادی از کارکنان را مجروح کردند. تروریست‌ها که دو نفر بودند، از دیوار مجاور ناحیه بالا رفته و اقدام به تیراندازی کردند و بعد از درگیری نیروهای امنیتی با تروریست‌ها این افراد از محل متواری شدند و مقداری از ادوات آنها در نزدیکی ناحیه بسیج باقی ماند.


دادستان انقلاب استان سیستان‌و‌بلوچستان با اشاره به آمادگی بالای نیروهای امنیتی در استان سیستان‌و‌بلوچستان برای مقابله با گروه‌های تروریستی که هدفی جز خدشه‌دار کردن امنیت کشور ندارند، تصریح کرد: نیروهای امنیتی در تلاش برای شناسایی و بازداشت تروریست‌ها هستند و قطعاً بعد از دستگیری این افراد، اطلاعات دقیقی از هدف آنها برملا خواهد شد؛ همچنین مبادی ورودی و خروجی شهرستان نیک‌شهر تحت کنترل نیروهای امنیتی قرار دارد تا در صورت مشاهده تروریست‌ها آنها را دستگیر کنند.


بر همین اساس، اسامی مجروحان این حادثه به شرح زیر است:


رئوفی‌نژاد
حیدری
پودینه
عبدالباسط بلوچی
عبدالغفار هوتی
حسن صلاح‌زهی


گروه تروریستی جیش‌الظلم در اطلاعیه‌ای، مسئولیت این اقدام تروریستی را بر عهده گرفته است.


انتهای پیام/4110/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته