دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سرپرست واحد بردسیر:

دولت شهید رجایی در تمامی ادوار الگویی برای دولت‌مردان است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با گرامیداشت هفته دولت گفت: دولت شهید رجایی در تمامی ادوار الگویی برای سایر دولت‌مردان است.
کد خبر : 35722

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر کمال جوانمرد، یاد و خاطره شهید محمدعلی رجایی و شهید دکتر محمدجواد باهنر را گرامی داشت و افزود: شهید رجایی و شهید باهنر به عنوان الگوی علم و تقوا و با تدابیر داهیانه امام راحل و تکیه بر آراء مردمی توانستند اولین دولت مکتبی را پایه گذاری کنند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر با توجه به شعار سال 1394 که از سوی مقام معظم رهبری به سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی» مزین شده گفت: مردم‌سالاری دینی نیازمند همدلی دولت‌ها و ملت‌هاست.


جوانمرد با تاکید براینکه در کشور ما و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم با حضور حماسی خود در صحنه‌هایی همچون«دفاع مقدس»، «انتخابات» و «راهپیمایی‌ها» ثابت کرده‌اند که همیشه پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت‌ها بوده و خواهند بود، افزود: دولت‌ها فارغ از هر جناح و دسته، برخاسته از توده‌های مردمی هستند که خداوند توفیق خدمت به مردم را به آنها عنایت کرده است.


این استاد جامعه شناسی با قدردانی از اقدامات دولت تدبیر و امید به ویژه در زمینه توافق هسته‌ای اظهار کرد: تلاش های دولت یازدهم در حوزه سلامت و بهداشت و درمان نیز شایسته تقدیر است.


وی با بیان اینکه تحقق شعار دولت تدبیر و امید درباره مهار تورم، حل مشکل بیکاری و رشد اقتصادی نیازمند مشارکت بیشتر مردمی و احزاب و جناح‌های سیاسی است، گفت: خوشبختانه دولت یازدهم با ایجاد رویه‌ی اعتدال توانسته است تا حدودی به اهداف خود دست پیدا کند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بردسیر در پایان سخنان خود خواستار برگزاری باشکوه‌تر جشنواره شهید رجایی به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی شد و خاطرنشان کرد: امید است با تاسی از منویات مقام معظم رهبری و با همبستگی بیشتر دولت و ملت و با وحدت کلمه و پرهیز از اختلاف و حاشیه بتوانیم ضمن مرتفع کردن مشکلات، کشور را به سوی توسعه پایدار سوق داد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته