دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کولیوند:

فعالیت بنیاد شهید در جهت حفظ گلزار شهدا به شکل موجود خواهد بود

مدیر مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران از این پس در جهت حفظ و نگهداری مزار شهدا به شکل موجود خواهد بود.
کد خبر : 357203
download (2).jpg

خداکرم کولیوند در گفتگو با خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره ساماندهی مزار شهدا در سراسر کشور گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به جهت حفظ و نگهداری مزار شهدا که در معنای واقعی امامزدگان عشق هستند از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و تا کنون نیز در بسیاری از نقاط کشور جایی‌که مزار شهید گرانقدری با فرسایش و خرابی روبرو شده است وارد عمل شده و با تمام قدرت در جهت حفظ و نگهداری آن کوشیده است.


مدیرکل مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران بیان کرد: ساماندهی مزار شهدا در بهشت زهرا(س) نیز از چندی پیش در جهت رفع موانعی برای دسترسی بهتر خانواده‌های معظم شاهد انجام شده است. البته باید یادآور شویم این تغییرات نیز با رضایت کامل خانواده معظم شهید بوده است و بنیاد شهید بدون رضایت کامل خانواده‌های شاهد کوچکترین تغییر را اعمال نکرده است. لیکن از این پس علاوه بر رضایت خانواده‌های معظم شاهد، حفظ اصالت مزار‌ها نیز در دستور کار است.


وی ادامه داد: بنیاد شهید در گلزار شهدای بهشت زهرا تغییراتی در جهت مرمت و نگهداری مزار شهدا و سهولت زیارت برای خانواده شهدا و جانبازانی که با ویلچر تردد می‌کنند، انجام داده است.


کولیوند یادآور شد: تمام سعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از این پس تنها بر حفظ تمام گلزار‌های شهدا به همین شکلی که هست خواهد بود. نگهداری مزار شهدا در جهت حفظ این اسناد تاریخی نیاز به کار کارشناسی دارد و البته تاکنون نیز در این را تمام سعی خود را انجام داده‌ایم.


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته