دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1394 - 21:41

لوئیس فیگو:کی‌روش در ایران نماند او را به خانه‌ام می‌برم/تماشاگران و فضای ورزشگاه فوق‌العاده بودند

بازیکن تیم ستارگان جهان ضمن ابراز خوشحالی از سفرش به ایران گفت:تماشاگران حاضر در ورزشگاه آزادی فوق‌العاده‌بودند.
کد خبر : 35718

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،لوئیس فیگو پس از دیدار ستارگان جهان و ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: برای اولین بار است که به ایران سفر می کنم که این سفر برایم لذت‌بخش بود. از لحظه اولی که در فرودگاه از ما پذیرایی کردند شرایط بسیار خوب بود.


وی در ادامه در خصوص فضای ورزشگاه آزادی در جریان بازی دو تیم گفت:«تماشاگران و فضای ورزشگاه فوق‌العاده بود. احترام بسیار خوبی به ما گذاشتند.برای ما این اتفاق مهم بود زیرا بازی خیریه بود تا به یک‌سری از انسان‌هایی که بیمار هستند کمک شود. برای من و دوستانم لذت بزرگی بود.»


فیگو در مورد استفاده از کی‌روش در ایران گفت: «اگر کی‌روش در ایران نماند او را به خانه‌ام می‌برم. او در کنار اینکه یک مربی بزرگی است دوست خوبی برای من است. در دوران بازیکنی‌ام با او کار کرده‌ام. احساس می کنم به کی‌روش دین دارم. لطفی که او در حق من کرده است بسیار است. در ایران این اتفاق نیفتاد که او را ببینم اما همیشه برای او آرزوی موفقیت می کنم. امیدوارم همیشه موفق باشد.»


بازیکن سابق تیم ملی پرتغال در مورد انتخابات فیفا عنوان کرد: «به این موضوع علاقه دارم. من شکایت کردم از مسائلی که در 6 ماه دیدم. مردم باید خوشحال باشند که این تغییر به وجود آمد. جامعه فوتبال و فیفا باید شفاف باشد و تمامش حرف نباشد. این مسئله نشان داد که کمی شفاف است. دوست دارم برای آینده همیشه فوتبال را دوست داشته باشم و عاشق فوتبال باشم.»




انتهای پیام/

برچسب ها: فیگو فوتبال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته