دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1397 - 05:13

هیئت امنیتی مصر با یک مقام مقاومت فلسطین دیدار کرد

هیئت امنیتی مصر که به ریاست مسئول پرونده فلسطین در سازمان اطلاعات مصر به غزه سفر کرده است، نشست محرمانه‌ای با رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس برگزار کرد.
کد خبر : 357169

به گزارش حوزه غرب آسیا و محور مقاومت گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، هیئت امنیتی مصر که به ریاست سرلشکر "احمد عبد الخالق" مسئول پرونده فلسطین در سازمان اطلاعات مصر به غزه سفر کرده است، نشست محرمانه‌ای را با "یحیی سنوار" رئیس جنبش مقاومت اسلامی حماس برگزار کرد.


یک رهبر جنبش حماس در گفتگو با مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین خاطرنشان کرد که سنوار در دیدار با هیئت مصری، به بررسی اوضاع کنونی باریکه غزه و آخرین تحولات سیاسی فلسطین پرداخت.


این هیئت مصری از طریق گذرگاه بیت حانون (ایرز) وارد غزه شد. این هیئت مصری طی روزهای گذشته به باریکه غزه سفر کرد و با اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و رهبران دیگر گروه‌های فلسطینی به‌ویژه جنبش فتح دیدار و گفتگو کرد.


در همین راستا، منابع نزدیک به جنبش حماس در گفتگو با مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین اعلام کردند که مقدمات سفر قریب‌الوقوع هنیه به قاهره طی هفته آینده فراهم‌شده است. وی زمان دقیق برگزاری این سفر را اعلام نکرد، اما احتمال می‌رود که هنیه پس‌ازاین سفر راهی سفر خارجی دوره‌ای شود.


انتهای پیام/4106/


انتهای پیام/

برچسب ها: حماس غزه فتح مصر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته