دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معادی:

«ناگهان درخت» برای 10 درصد مخاطبان است که عاشق سینما هستند

تهیه کننده فیلم «ناگهان درخت» معتقد است که این فیلم برای 10 درصد از تماشاگران سینما که عاشق این هنرهستند ساخته شده است.
کد خبر : 357154
amid farahi-9.JPG

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، پیمان معادی تهیه‌کننده و بازیگر فیلم «ناگهان درخت» در نشست خبری این فیلم که دقایقی پیش در پردیس سینمایی ملت برگزار شد گفت: روزی که با صفی یزدانیان کارگردان این اثر برای  انتخاب عوامل  جلسه داشتیم نام‌های حرفه‌ای و متخصص زیادی مطرح شدند.نام‌هایی که به عنوان تهیه‌کننده باید تلاش می‌کردم که در گروه تولید «ناگهان درخت» باشند. خوشحالم که این نام‌ها در تولید این کار مشارکت داشتند. مهناز افشار بدون شک انتخاب اول و انتخاب درست یزدانیان برای این کار بود.


وی درباره تجربه تهیه این فیلم هم گفت: فیلمنامه «ناگهان درخت» را دوست داشتم چون جنس سینمای محبوب من است. در طول سال پیشنهادات زیادی به من می‌شود که از این جنس نیست و آن‌ها را رد می‌کنم. 


معادی در پاسخ به پرسش یکی  از اهالی رسانه که پرسیده بود به‌عنوان تهیه‌کننده نگران میزان فروش و کاهش تعداد مخاطبان این فیلم در زمان اکران عمومی نیست اظهار کرد: وقتی فیلمی در این سبک و سیاق می‌سازید باید به بازخورد منفی مخاطبان هم فکر کنید.ماهم به این موضوع فکر کرده بودیم و می‌دانستیم قرار نیست «ناگهان درخت» 25 میلیارد تومان بفروشد. من عاشق این فیلم بودم و همه سرمایه آن را متقبل شده‌ام. در تولید این فیلم تنها به 10 درصد مخاطبان سینما فکر می‌کردیم. اقلیتی که  عاشق سینما هستند.


در نشست خبری فیلم «ناگهان درخت» علاوه بر پیمان معادی به‌عنوان بازیگر و تهیه‌کننده، صفی یزدانیان کارگردان، همایون پایور مدیر فیلمبرداری، کریستف رضاعی آهنگساز، ایرج شهزادی صداگذار و مهناز افشار، زهره عباسی، پیمان قاسم خانی و شقایق دهقان به‌عنوان بازیگر حضور داشتند.


انتهای پیام/4104/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته