دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در سومین روز جشنواره فیلم فجر؛

«قصر شیرین»میرکریمی روی پرده می‌رود

فیلم سینمایی «قصر شیرین» به کارگردانی رضا میرکریمی در سومین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت به نمایش درمی آید.
کد خبر : 357099
2915249_615.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در سومین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سانس سوم ساعت 18:30 فیلم سینمایی «قصر شیرین» ساخته رضا میر کریمی به نمایش درمی‌آید.


فیلمبرداری این فیلم که در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده و براساس طرحی ازسید رضا میرکریمی نوشته شده و فیلمنامه نویسان آن محسن قرائی و محمد داودی هستند.


حامد بهداد، ژیلا شاهی، محمد اشکان‌فر، اکبر آئین، آزاده نوبهار، نیوشا علیپور، محمد عسگری، یونا تدین و بابک لطفی خواجه‌پاشا بازیگران فیلم قصر شیرین هستند.


کریمی که در آخرین کارش با فیلم دختر سه سال پیش یعنی در جشنواره سی چهارم فیلم فجر حضور داشته امسال این دوری از جشنواره را با فیلم قصر شیرین جبران می کند.


به گزارش آنا، در خلاصه داستان آن آمده است: جلال مرادی ۴۲ ساله طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل رسانده، اما در این تصادف در دادگاه مقصرغیرعمد شناخته می‌شود. او پس از گذراندن دوران زندانش همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهر دیگری می‌رود. پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد چرا که همسرش دچار مرگ مغزی شده است.


انتهای پیام/4046/
 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته