دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امروز و در پردیس ملت؛

«ناگهان درخت» برای اهالی رسانه رونمایی می‌شود

فیلم سینمایی «ناگهان درخت» ساخته صفی یزدانیان با تهیه‌کنندگی پیمان‌معادی در سومین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت به نمایش درمی‌آید.
کد خبر : 357095
2059775@700x450.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه سینمای گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در سومین روز از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در سانس دوم ساعت 15:30 فیلم سینمایی «ناگهان درخت» به کارگردانی صفی یزدانیان به نمایش در‌می‌آید.


امروز در سومین روز و در سانس دوم نمایش فیلم‌ها، اثری از یزدانیان به نمایش درمی آید که پیش از این کاری عاشقانه به نام «در دنیای تو ساعت چند است؟» را ساخته بود که نظر بسیاری از منتقدان را به خود جلب کرد.


چندین مورد در این فیلم  جلب نظر می کند، حضور مجدد پیمان معادی و مهناز افشار پس از «فیلم برف روی کاج‌ها» یکی از این موضوعات است.نکته قابل ذکر درباره این فیلم این است که  مهناز افشار به خاطر ایفای نقش در «ناگهان درخت» از بازی در «ما همه با هم هستیم» ساخته کمال تبریزی انصراف داد.


پیمان معادی، مهناز افشار، سیامک صفری، شقایق دهقان، مهراب قاسم‌خانی، زهره عباسی، پانته‌آ پناهی‌ها، لیلی فرهادپور، شهروز آقایی‌پور و ایران نبی‌زاده بازیگران فیلم ناگهان درخت هستند و قصه این فیلم در سه دوره تاریخی روایت می‌شود. فرهاد زندگی خود را از کودکی تا ۵۰ سالگی برای روانکاو تعریف می‌کند.


انتهای پیام/4104/44046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته