دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1397 - 23:53
سردار ابوحمزه:

شهید پاسخ به چگونگی ساخته‌شدن انسان متعالی در محضر خداوند است

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان شهید را تبلور و تجلی عینی چگونگی ساخته‌شدن انسان متعالی در محضر خداوند دانست.
کد خبر : 357075
IMG_1174.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله کرمان عصر امروز در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دهه مبارک فجر و آغاز نیم‌سال دوم تحصیلی در آیین تجدید میثاق استادان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کرمان با شهدا در گلزار شهدای کرمان به ایراد سخنرانی پرداخت.


ابوحمزه با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، با اشاره به اینکه برای انجام  رسالت و وظایفی که بر دوش داریم باید حضرت زهرا(س) را الگوی خود قرار دهیم، اظهار کرد: در همه ابعاد حضرت فاطمه(س) الگوی زنان و مردان است و باید باشد و انسان را به آن نتیجه خلقت که در نظر خداوند متعال است می‌رساند. 


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: باید ابعاد گوناگون انقلاب را شناخت و در جهت انتقال آن به بدنه جامعه، به‌خصوص قشر جوان کوشید.


تجدید میثاق ب شهدای کرمان


ابوحمزه با قدردانی از استادان حاضر در جلسه برای برگزاری این مراسم‌ ارزشمند افزود: یکی از هنرهای بی‌شمار حضرت امام(ر‌ه) این بود که جهاد و شهادت را از آیات و احادیث و روایات و تاریخ ائمه اطهار(ع) استخراج کردند و به آن را در عرصه عملی و علنی در جامعه، به‌خصوص در میان جوانان، عینیت بخشیدند.


وی با تشریح اینکه شهید تبلور و تجلی عینی چگونگی ساخته‌شدن یک انسان متعالی در محضر خداوند است گفت: هشت سال دفاع مقدس دانشگاهی بود که هر کسی که به آن وارد می‌شد به اندازه ظرف وجودی خودش دریافت می‌کرد و این تحول اساسی و بنیادی را امام(ر‌ه) به‌وجود آورد، همین روحیه و انگیزه توسط مقام معظم رهبری مدظله العالی به تمام جهان جهت داده شد و امروز شاهد آثار این دیدگاه در اقصی نقاط دنیا هستیم.


وی افزود: با همین فرهنگ در جنگ جبهه مقاومت بسیاری از رزمندگان با عناوین فاطمیون و زینبیون پرورش پیدا کردند و بسیاری نیز آماده پذیرش آن هستند و تمام این مسائل برمی‌گردد به مبنای فکری که امام(ره) پایه‌ریزی کردند و مقام معظم رهبری ادامه دادند.


تجدید میثاق ب شهدای کرمانانتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته