دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1397 - 10:14
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

جنگ نرم و بمباران مخرب فرهنگی از نبرد سخت سنگین‌تر است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به درگیری کشور در جنگ نرم، تأکید کرد: بمباران‌های فرهنگی علیه ما از زمان جنگ سخت به مراتب بیشتر و سنگین‌تر است.
کد خبر : 356916

به گزارش حوزه امنیتی و دفاعی گروه سیاسی خبرگزاری آنا از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین عباس محمد‌حسنی در جمع بسیجیان کوی سازمانی پایگاه دریایی بوشهر گفت: پشت هر کار بزرگی باید یک اندیشه متعالی وجود داشته باشد. وجود جوانان بسیجی برای ارتش و نیروی دریایی نعمت بزرگی است.


وی افزود: لطفی وجود داشته که شما جوانان بسیجی شدید، هر کسی نمی‌تواند بسیجی شود. همانطور که هر کسی لیاقت شهادت را ندارد، هر کسی هم برای بسیجی شدن انتخاب نمی‌شود. اگر انتخاب شدید، بدانید که مورد لطف خداوند قرار گرفتید.


رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به اهمیت و جایگاه باقی ماندن در تفکر بسیج، یادآور شد: قرار گرفتن در مسیر دانش خیلی مهم است؛ اما از آن مهم‌تر باقی ماندن در این مسیر است. انقلابی شدن مهم است؛ اما مهم‌تر از آن انقلابی ماندن است. 


حسنی با اشاره به درگیری کشور در جنگ نرم، تأکید کرد: بمباران‌های فرهنگی علیه ما از زمان جنگ سخت به مراتب بیشتر و سنگین‌تر است.


وی ادامه داد: بسیج پناهگاه امن در برابر وسوسه‌های شیطان‌های درونی و برونی است، وقتی جوانی در بسیج است، در امان است. 


انتهای پیام/4082/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته