دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1397 - 20:21
قربانی عنوان کرد:

دانشجویان، اصلی‌ترین مهره‌های جنگ فرهنگی دشمن

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی دانشجویان را اصلی‌ترین مهره‌های فرهنگی دانست که دشمن قصد دارد با جنگ فرهنگی اتحاد آنان را بشکند.
کد خبر : 356873
13971110 (136).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، محمد قربانی که عصر امروز در جمع مسئولان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه تشکل‌های دانشجویی استان‌های کرمان و هرمزگان در بندرعباس سخن می‌گفت با توجه به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در افزایش رضایت‌مندی فرهنگی در جامعه گفت: تقویت روحیه انقلابی و اسلامی در جامعه از وظایف دانشگاه‌هاست که باید در اندیشه و تفکر شما دانشجویان متبلور و در جامعه توسعه پیدا کند.


وی نقش دانشگاه آزاد را در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پررنگ توصیف و تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همیشه به‌عنوان برترین‌های فرهنگی در ابعاد برگزاری نماز جماعات و جمعه، مراسم اعتکاف و هیئت مذهبی و فعالیت در گروه‌های معارف اسلامی، مطرح بوده است.


مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یادآوری کرد: دشمن با راه‌اندازی جنگ فرهنگی درصدد است تا ارزش‌های انقلاب اسلامی را هدف قرار دهد و در این مسیر با راه‌انداختن انحرافات فکری در جوانان می‌خواهد به این اهداف شوم خود دست یابد که باید مقابل آنان بادرایت و هوشیار باشیم.


قربانی، دستاوردهای نظام اسلامی را حاصل خون شهدا دانست و گفت: امروز قدرت و بالندگی جمهوری اسلامی حاصل این خون‌ها و افکار سازنده شما جوانان است که خود را در عرصه‌های بین‌المللی، بااقتدار و انسجام نشان می‌دهد.


وی هراس دشمن را از رشد شتابنده علمی و پژوهشی جوانان قابل تحسین و تجلیل دانست و افزود: ایران اسلامی با توسعه فزاینده علمی و فناوری و در قرارگرفتن در رنکینگ و قدرت علمی بالا در جهان، موجبات ترس و هراس دشمنان  را رقم زده است که باید این مسیر خطیر را با سرعت مضاعف دنبال و استمرار بخشیم.


مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با قدردانی از مسئولان برگزاری این دوره آموزشی افزود: امیدوارم برگزاری این دوره‌ها مثمر واقع شده و شما را در مسیر شناخت بهتر و بیشتر نسبت به اطرافتان آماده و مهیا کرده باشد.


قربانی از دانشجویان خواست به وقایع پیرامون خود حساس باشند و با مطالعه کتب، روزنامه‌ها، سایت‌های علمی، خبری و پژوهشی اطلاعات خود را ارتقا دهند و در تولید و انعکاس خبر خوب و نقاط مثبت  اهتمام ویژه‌ای داشته باشند تا شور و نشاط را در جامعه منتشر و نقش سازنده خود را در انقلاب تعیین کنند و در راستای رشد و توسعه کشور نقش‌آفرین و سهیم باشند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته