دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 بهمن 1397 - 19:24
در مراسم اختتامیه حیات طیبه؛

گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس غبارروبی شد

گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در آخرین روز دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه عطرافشانی و غبارروبی شد.
کد خبر : 356864
13971110 (15).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بندرعباس، مدیرکل تشکل‌های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی عصر امروز همزمان با پایان دوره آموزشی و تشکیلاتی حیات طیبه با حضور دانشجویان منتخب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های کرمان و هرمزگان با حضور در مراسم معنوی غبارروبی گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، شهدا را صاحبان اصلی این انقلاب خواند.


 محمد قربانی با بیان اینکه شهیدان به گردن تک‌تک ما حق دارند و باید در ادای این دین کوشا و امانتدار خوبی باشیم، حرکت در مسیر انقلاب را یکی از خواسته‌های بحق دانشجویان اعلام کرد و افزود: شهدای جان برکف و رزمندگان عزیز آنچنان برای اسلام، دین و کشور جانفشانی کردند که آثار آن تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود.


وی با ذکر خاطره‌ای از دوران جوانی خود گفت: شاهد بودم که مادری تنها با کار و مشقت فراوان دو فرزند پسر خود را در همسایگی ما بزرگ کرد و تقدیم انقلاب کرد و هیچ‌گاه ندا بر نیاورد که من در راه انقلاب اینگونه و آنگونه کرده‌ام؛ بلکه دو فرزند خود را داد تا انقلاب اسلامی با خون آن دو جوان به درخت تنومندی مبدل شود که امروز اقتدار و قدرت او زبانزد دوست و دشمن باشد.


قربانی در ادامه این خاطره افزود: در یکی از شب‌های ماه مبارک رمضان این مادر دو شهید از سرمای طاقت‌فرسا در خانه‌اش جان داد تا الگویی برای بازماندگان و ما جوانان انقلابی باشد.



مدیرکل تشکل‌های سیاسی و اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: مزار این دو شهید گمنام این خاطره را در ذهنم تداعی کرد تا به شما بگویم که اینان بی‌ادعا و بدون هیچ چشمداشتی رفتند تا امنیت، آرامش و صلابت کشور را به نمایش بگذارند و ما بتوانیم در سایه این جانفشانی‌ها به زندگی آسوده ادامه بدهیم.


وی از حاضران خواست تا با مطالعه در زندگینامه شهدا، راه آنان را ادامه دهند تا در آخرت در درگاه ایزد تبارک و تعالی سربلند و سرافراز باشند.


در ابتدای این مراسم نیز نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در تشکل‌های دانشجویی استان هرمزگان با گرامیداشت این ایام، برگزاری دوره‌های آموزشی حیات طیبه را فرصتی در راستای ارتقای سطح فکری و اندیشه سیاسی دانشجویان عنوان کرد.


حجت‌الاسلام حسن زارعی گفت: استفاده از این لحظات معنوی می‌تواند رشد و تعالی فکری و دانشجویان را افزایش دهد و ذهن آنان را مقابل جریانات سیاسی روشن کند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته