دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1397 - 10:15
در گفتگو با آنا مطرح شد؛

نظرات جالب یک دانشجوی لبنانی در خصوص انقلاب اسلامی

دانش‌آموخته لبنانی جامعةالمصطفی گفت: جمهوری اسلامی مخصوص ایرانی‌ها نیست، بلکه همه مسلمانان نسبت به جمهوری اسلامی احساس مسئولیت داشته و به آن افتخار می‌کنند.
کد خبر : 356749

ابراهیم حسن در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره اقتدار جمهوری اسلامی ایران در  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی فقط به نفع ایرانیان نبود، بلکه به نفع همه ملت‌های اسلامی بود و جمهوری اسلامی مختص ایرانی‌ها نیست، بلکه همه مسلمانان نسبت به جمهوری اسلامی ایران، احساس مسئولیت و افتخار دارند.


دانش‌آموخته لبنانی جامعةالمصطفی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، انقلاب اسلامی با گذر از 40 سالگی به بلوغ رسیده و ملاحظه می‌کنیم که امروز جمهوری اسلامی به اوج اقتدار و عزت رسیده است. با وجود اینکه دشمنان تحریم‌هایی را برای شکست جمهوری اسلامی انجام می‌دهند، اما جمهوری اسلامی برخلاف اثرگذاری تحریم‌ها، در حال پیشرفت است.


وی درخصوص رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی باید به این نکته توجه کند که وقتی درباره انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن صحبت می‌شود، باید به تمام مردم و مخصوصاً به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه‌های دیگر این نکته را برساند که انقلاب اسلامی به‌لحاظ سیاسی، اقتصادی و علمی جهات مثبت زیادی دارد.


ابراهیم حسن با تأکید بر اهمیت انقلاب اسلامی بیان کرد: وقتی با برخی جوان‌های ایرانی برخورد دارم و می‌گویند که انقلاب اسلامی جهات منفی داشته و به آرزوهای خود دست نیافته‌اند، از سخنان آن‌ها ناراحت می‌شوم، چراکه دستاوردهای جمهوری اسلامی را به‌صورت آشکار می‌بینم.


دانش‌آموخته لبنانی جامعةالمصطفی درباره تلاش دشمنان برای نشان دادن نقاط ضعف ایران تصریح کرد: دشمنان سعی می‌کنند که در رسانه‌ها نشان دهند که جمهوری اسلامی فقط شکست‌ خورده و به هیچ پیروزی دست نیافته است. جمهوری اسلامی پیشرفت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های سیاسی، علمی و اجتماعی دارد و در آینده موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر شود.


انتهای پیام/4123/4113/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته